Hjælp ustabilt XP - PC
Fra : Henrik Lyck

Dato : 14-12-03 19:49

Hej mit win xp er blevet ustabilt og jeg har måttet geninstallere igen.
Den meldte på et tidspunkt under opstart at der kun var 12MB ram trods at
der er 2x128MB RDram PC800 samsung. jeg fjernede så et modul af gangen, og
fandt derved ud af hvad for et modul det var galt med.
Derefter format og geninstallering.
Nu er den begyndt at lave "underlige" ting igen, bla. system genoprettelse.
Jeg har testet rammodulet med memtest86-3.0 og memtest uden at finde fejl og
harddisken er testet med drivehealth også uden fejl.
Der er installeret servicepack 1.
Jeg får følgende fejl signatur:

Fejlsignatur

BCCode : 77 BCP1 : C000000E BCP2 : C000000E BCP3 : 00000000

BCP4 : 00E97000 OSVer : 5_1_2600 SP : 1_0 Product : 256_1

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Det skal lige siges den har kørt upåklageligt i lang tid og det er en Dell
XPS B800R maskine.
--
MVH

Henrik Lyck

Ved svar på e-mail fjern "gnaveren"

Fra : Peter

Dato : 14-12-03 21:22

"Henrik Lyck" <mushenrikl@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Håber der er nogen der kan hjælpe!
>
> Det skal lige siges den har kørt upåklageligt i lang tid og det er en Dell

Mit skud er, at du har fået nogle problemer efter SP1 opdatering. Opdater
derfor din Bios fra bundkort producentens hjemmeside.

Peter

Fra : Henrik Lyck

Dato : 14-12-03 22:56

Bios er opdateret med seneste nye, det er lang tid siden.

MVH

Henrik