qtek 7070
Fra : gramse

Dato : 14-12-03 18:39

er den god eller dårlig?

Fra : SG

Dato : 14-12-03 19:15

"gramse" <k@k> wrote in news:3fdca043$0$70005
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> er den god eller dårlig?

Det kommer vel an på, hvad du skal bruge den til.

Efter den seneste opdatering er kommet fra Orange, som også kan installeres
på Qtek'en, synes jeg at Qtek'en er blevet ret god - til mine behov.

Mvh
SG

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-12-03 19:36

On 14 Dec 2003 18:14:52 GMT
SG <ssamsonice-FD@hotmail.com> wrote:

> "gramse" <k@k> wrote in news:3fdca043$0$70005
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Det kommer vel an p_, hvad du skal bruge den til.
>
> Efter den seneste opdatering er kommet fra Orange, som ogs_ kan
> installeres p_ Qtek'en, synes jeg at Qtek'en er blevet ret god - til
> mine behov.

hvordan med lydkvaliteten (også for dem i den anden ende). jeg har hørt
at den skulle skratte noget.

Fra : SG

Dato : 14-12-03 20:57

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote in

> hvordan med lydkvaliteten (også for dem i den anden ende). jeg har hørt
> at den skulle skratte noget.

Ikke hvad jeg ved af, men er det ikke et rygte som stammer fra den nye
model (8080'eren)?

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-12-03 21:05

On 14 Dec 2003 19:57:07 GMT
SG <ssamsonice-FD@hotmail.com> wrote:

> Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote in

> Ikke hvad jeg ved af, men er det ikke et rygte som stammer fra den nye
>
> model (8080'eren)?

kan godt være det er mig som roder rundt i modellerne