DVD-brænder
Fra : Jonas

Dato : 14-12-03 14:05

Hej Gruppe

Jeg overvejer at købe en dvd-brænder nu hvor de er ved at komme ned i et
rimelig leje, så jeg ville høre om nogen kunne anbefale en god brænder ?
(kvalitet frem for hurtighed og de skal helst kunne læse af NAD T531
dvd-afspiller (kodefri))

Jeg har været inde på edbpriser og der er det:

Lite-On LDW-411S Internal Retail
NEC ND-1300 DVD+R/RWBulk
Pioneer DVR-106 Bulk

som er de mest solgte, men er det også de bedste til sikkerhedskopiring af
dvd'er ?

Hvilke programmer er gode til at give mulighed for at vælge til og fra af
lydformatter, undertekster osv, hvis man sikkerhedskopiere sine dvd'er ?

God jul og godt Nytår
Fra Jonas

Fra : Thomas Madsen

Dato : 14-12-03 14:17

Jonas skrev:

> Jeg overvejer at købe en dvd-brænder nu hvor de er ved at komme
> ned i et rimelig leje, så jeg ville høre om nogen kunne anbefale
> en god brænder ?

Det kan de sikkert i <news:dk.edb.hardware.drev.dvd>. Måske er
spørgsmålet allerede besvaret derinde.

Madsen.