Lufthavnsparkering
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 13-12-03 22:52

Kan I andre regne ud fra det koster at parkere 7 døgn på Kastrup Lufthavns
P1-parkeringsplads?

http://www.cph.dk/cph/dk/main/til+og+fra+lufthavnen/parkering/priser+og+beta
ling.htm

Jesper

Fra : Kristian

Dato : 13-12-03 23:29

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote:

>Kan I andre regne ud fra det koster at parkere 7 døgn på Kastrup Lufthavns
> [...]
----------------
Ud fra oversigten får jeg det til 400 kr for de første 5 døgn + 2 x
30kr f,dvs ialt 460 kr.
Men samtidig står der 290 kr for 8 døgn !!!
Men hvis i skal på charter en uge, f.eks fra søndag til søndag er det
jo for så vidt også 8 dage / døgn.

Kristian

Fra : Uffe Holst

Dato : 14-12-03 14:23

In an article of 13 Dec 2003 Jesper Nielsen wrote:

> Kan I andre regne ud fra det koster at parkere 7 døgn på Kastrup Lufthavns
> [...]

Det gule område?

Så bliver det vel 5 gange 80 kr. plus 2 gange 30 kr., lig 460 kr., hvis jeg
har regnet rigtigt.

--
Uffe Holst

Fra : Henrik

Dato : 14-12-03 19:30

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

Lufthavns

http://www.cph.dk/cph/dk/main/til+og+fra+lufthavnen/parkering/priser+og+beta

> Det gule område?

Hej vi gav 290 kr for 8 dage i septemper
MVH
Henrik

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-12-03 22:46

"Henrik" <HLT2FJERN@HUSKES.DK> wrote in message

> [...]
http://www.cph.dk/cph/dk/main/til+og+fra+lufthavnen/parkering/priser+og+beta

> Hej vi gav 290 kr for 8 dage i septemper

Og hvad er 8 dage? Lørdag->Lørdag, eller Lørdag->Efterfølgende søndag?

Jesper

Fra : Henrik

Dato : 15-12-03 10:31

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og hvad er 8 dage? Lørdag->Lørdag, eller Lørdag->Efterfølgende søndag?

Nu rejste vi jo fra onsdag til onsdag men prøv at ringe derind på 32528300
de er ret flinke til at hjælpe
Henrik

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 16-12-03 20:55

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message
> Kan I andre regne ud fra det koster at parkere 7 døgn på Kastrup Lufthavns
> [...]
For god ordens skyld, vil jeg lige sige, at jeg har talt med
lufthavnsparkeringen.

Fra 3 døgn + et par timer til 8 døgn er prisen KUN 290 kr.

Jesper