agp 8x
Fra : johnny

Dato : 13-12-03 17:08

Hej, hvordan ser jeg om mit grafikkort koere ved agp 8x, og hvis det
ikke goer, hvordan faar jeg den saa til det...

Hilsen
Johnny

Fra : phg1

Dato : 13-12-03 17:17

"johnny" skrev d. 13-12-03 17:08 dette indlæg :
> Hej, hvordan ser jeg om mit grafikkort koere ved agp 8x, og hvis det
> ikke goer, hvordan faar jeg den saa til det...
>
> Hilsen
> Johnny

det er ikke dit grafikkort der bestemmer om det skal køre 4 eller 8x det
er dit bundkort så det skal understøtte 8x grafik ellers kan du ikke
køre det.
poul

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-03 18:06

In article <d73795ed.0312130807.70903dea@posting.google.com>,
js_pedersen@hotmail.com says...
> Hej, hvordan ser jeg om mit grafikkort koere ved agp 8x, og hvis det
> ikke goer, hvordan faar jeg den saa til det...

Hvis dit grafikkort er AGP 8x, så vil det køre AGP 8x. Hvis ikke, så
gør det det ikke...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : phg1

Dato : 14-12-03 21:02

"Jesper G. Poulsen" skrev d. 13-12-03 18:06 dette indlæg :
> [...]
> js_pedersen@hotmail.com says...
>
> Hvis dit grafikkort er AGP 8x, så vil det køre AGP 8x. Hvis ikke, så

nej det vil ikke det er ikke grafikkortet der bestemmer det er
bundkortet det skal understøtte 8x grafik ellers kører den det ikke,jeg
har selv et ti4280 det er et 8x grafik men mit bundkort understøtter kun
4x grafik derfor kører den kun 4x grafik

http://www.kandu.dk/

Fra : Brian Lund

Dato : 15-12-03 01:35

> [...]
> har selv et ti4280 det er et 8x grafik men mit bundkort understøtter kun
> 4x grafik derfor kører den kun 4x grafik

Det er begge dele, både grafikkort og bundkort skal understøtte 8xAGP...

Brian

Fra : Zulu

Dato : 13-12-03 19:45

"johnny" <js_pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, hvordan ser jeg om mit grafikkort koere ved agp 8x, og hvis det
> ikke goer, hvordan faar jeg den saa til det...

Det kan det her lille freeware program fortælle dig:
http://www.aida32.hu/

Zulu

Fra : johnny

Dato : 14-12-03 06:34

"Zulu" <Zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> wrote in message news:<3fdb5e3c$0$9786$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> "johnny" <js_pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det kan det her lille freeware program fortælle dig:
> http://www.aida32.hu/
>
> Zulu

Hej

Pc'en bestaar af flg.
intel d865glc
P4 2,4 HT
512 mb dual ram
aopen gf4 ti4200 8x

Hilsen
Johnny

Fra : iddqd

Dato : 14-12-03 01:40

johnny wrote:

> Hej, hvordan ser jeg om mit grafikkort koere ved agp 8x, og hvis det
> ikke goer, hvordan faar jeg den saa til det...

Det er ligegyldigt, det betyder nemlig ikke noget for ydelsen - AGPx8 er
ren marketing teknologi med de kort som findes i dag.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.