Iams foder
Fra : KatjaStrofen

Dato : 12-12-03 18:25

Da - foderposen er ved at være tømt - og katten mærkværdigt nok stadig er
sulten *GG* - og well det er jul = få penge.

Har jeg opdaget at man kan købe 10 kilo IAMS foder i MaxiZoo - til 289
kroner - man skulle angiveligt spare 160 kroner. - og Ti kilo foder holder
jo i pænt lang tid...

Men men men.. - er foderet noget værd? - jeg fodrer normalt med enten Royal
Canin - persian - eller med Hills Hairball control [Er mest glad for hills -
ved dog ikke hvad katten er mest glad for.. andet end mad *GG*] - Så kort og
godt - er det værd at tage et smut i maxizoo efter foder - eller skal jeg
istedet købe 5 kg hills til samme pris?

Ydermere - findes der en "langhårdshårbollevæk"variant hos IAMS?

De venligste hilsner katja :)

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

Fra : Jane Bjørnlund

Dato : 12-12-03 19:43

Hej Katja

Jeg fodrer altid med IAMS til tre mainecoon katte, og er ret tilfreds
med det. Kattene kan også lide det, især den med kylling. Der findes en
IAMS hairball control, som faktisk er rigtig god til deres maver, men
desværre kan jeg ikke altid finde den, men så fungerer den "normale" også.

Med venlig hilsen
Jane Bjørnlund
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 12-12-03 21:46

"KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev i en meddelelse
<klip>
> [...]
> jo i pænt lang tid...
>
> Men men men.. - er foderet noget værd? -

Hej katja :))

mine katte kan mægtigt godt li' IAMS så jeg ville ikke betænke mig, faktisk
tror jeg jeg selv drøner en tur i MaxiZOoooooooo......

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 13-12-03 20:55

On Fri, 12 Dec 2003 21:46:22 +0100, "zasha"
<zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote:

><klip>

   Jeg har altid hørt at Iams ligger på linie med RC, Hills og
hvad det ellers hedder - alt det "dyre" foder =)

>mine katte kan mægtigt godt li' IAMS så jeg ville ikke betænke mig, faktisk
>tror jeg jeg selv drøner en tur i MaxiZOoooooooo......

   Vi har lige købt en ordentlig sæk - skiftet fra Hills
normalfoder til Iams - og de er ved at gå ud af deres gode skind
allesammen kan jeg love dig =) Derfor skal de "små" snart til at have
noget slankefoder blandet op i ... så må vi se om det kan gå eller
hvordan det så kommer til at se ud ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.