Loppemiddel
Fra : claus og helle

Dato : 12-12-03 17:20

Hvad er det bedste loppemiddel ?

--
Opel Senator 89" 3,6 i Irmscher

Fra : Eagle

Dato : 13-12-03 00:38

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3fd9eac9$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvad er det bedste loppemiddel ?
>
> --
Frontline virker både imod tæger og lopper m.m. på alle stadier. Det fås
både som pipette, hvor man drypper det i nakken én gang pr. måned og som
spray.

Det er ekstremt effektivt. Eneste ulempe er prisen. Det koster fra 180-260
kr. pr. pakke (alt efter hundens vægt) med 3 stks pipetter....

M.v.h. Jens

Fra : BH

Dato : 13-12-03 10:01

Frontline er det bedste... Husk at følge op på behandlingerne, så har du
aldrig lopper mere.

Mvh. Birgitte

Fra : k.j.k

Dato : 13-12-03 14:19

"claus og helle" skrev d. 12-12-03 17:20 dette indlæg :
> Hvad er det bedste loppemiddel ?
>
>Program Vet, hvis I er imod giftstoffer og vil undgå pesticidrester i
jeres hjem.(piller) Advantage er det billigste.(dråber i nakken) . Er
jeres hund meget plaget af flåter, kan i bruge EX-Spot eller Frontline,
dråber i nakken. Det bedste I kan gøre er at skifte imellem disse
forskellige produkter, de er lige effektive alle sammen mod lopper.

Alle produkter kan købes i min butik www.loppetjansen.dk

Karin

http://www.kandu.dk/

Fra : Dharma

Dato : 14-12-03 23:57

Hej!!

Ja, jeg er helt med de andre på Frontline!! Dog har jeg hørt, at
spray'en skulle være den "sundeste" for hunden, da pipetterne går for
meget i blodbanerne. Der skulle spray'en være mere skånsom!!

Hej igen
Dharma

http://www.kandu.dk/

Fra : Eagle

Dato : 15-12-03 16:31

--
M.v.h. Jens
"Dharma" <Dharma.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spray'en skulle være den "sundeste" for hunden, da pipetterne går for
> meget i blodbanerne. Der skulle spray'en være mere skånsom!!

Det er rigtigt at det er det sundeste, MEN har man en hund der f.eks. går
meget i vandet formindskes effekten ret hurtigt. Derfor foretrækker jeg
klart pipetten.

- Jens