T68i Irriterende blik
Fra : Niller

Dato : 12-12-03 15:51

Hej
Er det mulig at få den irriterende grønne blink oppe i hjørnet af mobilen,
stoppet ?
da det er belastende, da jeg ikke kan have mobilen liggende foran mig ;) ..

Fra : Janner

Dato : 12-12-03 16:13

"Niller" <niller@aub.dk> wrote in message
> [...]
mobilen,
> stoppet ?
> da det er belastende, da jeg ikke kan have mobilen liggende foran mig ;)

Nej

Fra : Søren Blom

Dato : 12-12-03 17:02

"Niller" <niller@aub.dk> skrev i
> da det er belastende, da jeg ikke kan have mobilen liggende foran mig ;)

Læg den et andet sted så. Du har den vel ikke med på den våde Høne alligevel

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Niller

Dato : 12-12-03 18:19

hehe
jo det har jeg faktisk ;)
well må pille lortet ud med en skruetrækker så..

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 13-12-03 00:51

Hej.

Du kan jo bare slå bluetooth til, så er det ret sikkert plusselig ikke den
grønne diode du irretere dig over længere......

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : MJ

Dato : 15-12-03 09:03

> Du kan jo bare slå bluetooth til, så er det ret sikkert plusselig ikke den
> grønne diode du irretere dig over længere......

Nej den blå er faktisk _meget_ skarpere end den grønne

MJ

Fra : Søren Blom

Dato : 14-12-03 20:00

"Niller" <niller@aub.dk> skrev
> hehe
> jo det har jeg faktisk ;)

Ja, jeg tænkte sku nok at det var noget i den stil der var problemet

Hilsen en gammel Morbærvianer

Fra : GrillBiller_DK

Dato : 12-12-03 18:17

en sprit tus??

Fra : Ole Jensen

Dato : 12-12-03 19:57

Sæt et lille stykke sort tape henovre

Fra : Olesen

Dato : 12-12-03 17:21

> [...]
mobilen,
> stoppet ?
> da det er belastende, da jeg ikke kan have mobilen liggende foran mig ;)

Sort sprittusch ???

Fra : Ukendt

Dato : 14-12-03 09:57

> [...]
mobilen,
> stoppet ?
> da det er belastende, da jeg ikke kan have mobilen liggende foran mig ;)

jep du tager en god hammer og så slår du bare til