WACKEN Open Air 2004 !!!
Fra : Kong Kent

Dato : 11-12-03 23:18

Deicide
Cannibal Corpse
Mayhem
Hypocrisy

Alle fire *er* bekræftet på http://www.wacken-open-air.com/index_eng.html

Det bliver SÅ FUCKIN STORT!!! Har set Cannibal Corpse to gange før, men de
andre tre har jeg p.t. kun haft fornøjelsen af én gang pr. band - så næste
år til august ser det ud til, at jeg skal ligge i telt nede i Tyskland i en
tre dages tid.

Andre herinde der skal med til den største metalbegivenhed i 2004 ? Det her
slår ganske simpelt Metallica i Parken, og der skal ellers noget til! Men
Deicide *og* Mayhem på samme sted? Så bliver det ikke meget større! I hvert
fald ikke for en gammel satanist som mig

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk