Mine spil starter ikke....kan I hjælpe?
Fra : Coach [4130]

Dato : 11-12-03 21:26

når jeg starter mine spil første gang efter start af computeren, går der ca.
1 minut med at starte spil som, Wolfenstein, mohaa, (alle de nye spil der
starter i et consol).

Når først spillene er startet fejler de intet.

Hvis jeg vælger at lukke spillet ned, uden at lukke computeren, for senere
at genoptage spillet, starter det med det samme.

Kan det være et ram problem?
Er der noget jeg ikke har fået stillet rigtigt i min WindowsXP Pro?

OBS!!! spillene virker perfekt på en anden computer.

PC konfiguration:

P4 2,4 533
512 mb DDR
60 GB harddisk
Nvidia FX5200 128mb
Brænder
DVD
LAN

Mvh
Bri@n

Bri@n

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-12-03 22:13

"Coach [4130]" <træner@let.dk> crashed Echelon writing

> [...]

> Hvis jeg vælger at lukke spillet ned, uden at lukke computeren, for
> senere at genoptage spillet, starter det med det samme.

Langsom harddisk? Og det kører bedre 2. gang fordi Windows har cachet
spillet.

Har du husket at installere de nyeste chipset drivere til IDE controlleren?

--
Bjarke Andersen

Fra : Coach [4130]

Dato : 11-12-03 23:40

> [...]
> spillet.
>
> Har du husket at installere de nyeste chipset drivere til IDE

Der var en CD med intel's driverpakke og den er installeret.

Jeg ved dog ikke om der skal foretages yderligere opsætning for at få det
til at køre ordentligt.

Foriøvrigt er driveren til grafikkortet den nyeste fra Nvidia's hjemmeside.

Harddisken er også helt ny.(en testet ombytter fra IBM)

Mvh
Bri@n

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-12-03 02:07

> Der var en CD med intel's driverpakke og den er installeret.

Prøv evt. at opdatere med nyeste fra Intels hjemmeside.

--
Bjarke Andersen

Fra : webfactor

Dato : 12-12-03 13:00

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message
> "Coach [4130]" <træner@let.dk> crashed Echelon writing

> Prøv evt. at opdatere med nyeste fra Intels hjemmeside.
>
> --
> Bjarke Andersen

Den kan også have spillet i Cache når du har spillet det en gang nok meget
normalt med det antal ram vi bruger nu om dage
www.webfactor.dk