Er Telmore solgt?
Fra : BorreBoy

Dato : 11-12-03 19:49

Er Telmore solgt?

Telmore support sige nej - det er kun et rygte. Hvad skal man tro?

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-03 19:50

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Telmore support sige nej - det er kun et rygte. Hvad skal man tro?

Firmaets (Telmore) administrerende direktør og den evt. købers ditto.

Hr. Bjørn

Fra : Jacob Riis

Dato : 11-12-03 20:08

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> Er Telmore solgt?
>
> Telmore support sige nej - det er kun et rygte. Hvad skal man tro?

Der kører en tråd fra den 8 dec. der hedder "Er Telmore solgt til TDC?"

--
Jacob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-12-03 20:35

BorreBoy skrev :
> Er Telmore solgt?
>
> Telmore support sige nej - det er kun et rygte. Hvad skal man tro?

Det skal nok blive offentliggjort når/hvis Telmore bliver solgt...

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Hornbech

Dato : 11-12-03 20:45

Haløjsa det blev jo offentliggjort igår at Telmore er blevet solgt til TDC.

Med venlig hilsen
René

Fra : Mark

Dato : 11-12-03 20:47

> Haløjsa det blev jo offentliggjort igår at Telmore er blevet solgt til
TDC.

> Med venlig hilsen
> René

Nå? Kan du komme med et link?

Fra : Hornbech

Dato : 13-12-03 16:24

Her er et link

Derudover har det også været i radioen.

Med venlig hilsen
René

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-12-03 16:26

"Hornbech" <rene@FJERNhornbech.com> wrote in

Også her har vi den efterhånden utroværdige kilde:
"Det oplyser Morgenavisen Jyllands-Posten."

> Derudover har det også været i radioen.

Hvem havde de som kilde ?

Er det kun mig der kunne forestille sig at f.eks. Debitel havde
betalt JP for at skrive sådan en historie ? :)

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Søren Blom

Dato : 13-12-03 16:52

Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev

> [...]
>
> Er det kun mig der kunne forestille sig at f.eks. Debitel havde
> betalt JP for at skrive sådan en historie ? :)

Så længe der ikke er kommet en Fondsbørs meddelelse, så skal det tage som
rygter, uanset hvad der står i Politiken eller andre medier. TDC er noteret
på Københavns Fondsbørs.
Selskaber noteret på børsen skal give besked om opkøb af andre virksomheder,
store som små, så, så længe der ikke er kommet en fondsbørsmeddelelse og
noget officielt fra TDC og Telmore, så er alt andet kun rygter.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 13-12-03 19:49

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in

> Så længe der ikke er kommet en Fondsbørs meddelelse, så skal det
> tage som rygter, uanset hvad der står i Politiken eller andre
> medier.

Se hvor godt det virker alligevel, folk er jo (næsten ?) allerede
flyttet fra Telmore pga. det!

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 11-12-03 20:51

"Hornbech" <rene@FJERNhornbech.com> wrote in message
> Haløjsa det blev jo offentliggjort igår at Telmore er blevet solgt til
TDC.

> Med venlig hilsen
> René

Den missede jeg vist lige.

Hvem offentliggjorde hvad, hvor og hvornår ?

Jan Selchau-Hansen

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 11-12-03 21:51

Hornbech wrote:
> Haløjsa det blev jo offentliggjort igår at Telmore er blevet solgt
> til TDC.

Det ER kun rygter!

Læs evt.
http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20031209/ELEKTRONIK/112120030

\MK

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-12-03 22:13

Hornbech skrev :
> Haløjsa det blev jo offentliggjort igår at Telmore er blevet solgt til
TDC.

Hallo, hallo!

Jyllands Pesten udsendte et RYGTE.
Det kan godt være at det er rigtigt - året nærmer sig jo sin slutning - men
indtil videre er det IKKE offentliggjort da det ikke er Officielt.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-12-03 23:20

Michael Lund Sørensen skrev i et indlæg på usenet:
> Jyllands Pesten udsendte et RYGTE.
> Det kan godt være at det er rigtigt - året nærmer sig jo sin slutning
> - men indtil videre er det IKKE offentliggjort da det ikke er
> Officielt.

Og hvis TDC og Telmore virkelig forhandler, så kommer der helt sikkert
heller ikke noget frem, før de har en løsning......

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk
Erstat invalid med dk ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares
i gruppen.

Fra : Søren Blom

Dato : 12-12-03 00:52

"Hornbech" <rene@FJERNhornbech.com> skrev
> Haløjsa det blev jo offentliggjort igår at Telmore er blevet solgt til
TDC.

Ævl, som andre også skriver så er alt hvad der har været fremme de sidste
par dage er baseret på rygter, når og hvis salget skulle ske, uanset hvem
køberen er, så skal det nok blive offentliggjort.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-12-03 08:49

> Telmore support sige nej - det er kun et rygte. Hvad skal man tro?

Check evt. direktørens kommentar på
http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=17051

--
Michael
http://vindenand.dk

Fra : Fischer

Dato : 12-12-03 15:26

> Check evt. direktørens kommentar på
> http://www.mobildebat.dk/viewtopic.php?t=17051

Der står jo bare snak, snak, snak og snak om hvordan rygter opstår.
Omkring selve overtagelsen, siger Frank bare: "sker det...... Tjae".

Så der er sikkert noget i gære, men der er nok intet afgjort endnu.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-12-03 16:12

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in

> [...]
> det...... Tjae".
>
> Så der er sikkert noget i gære, men der er nok intet afgjort

Eller også ved Frank bare at det nok uundgåeligt sker engang i
fremtiden - og at det nok blive TDC der overtager dem. Det er ikke
sikkert det er noget der igang lige præcis nu.

Fra : Søren Blom

Dato : 12-12-03 17:01

> [...]
> fremtiden - og at det nok blive TDC der overtager dem. Det er ikke
> sikkert det er noget der igang lige præcis nu.

Uanset om der er noget om rygterne eller ej, så er Telebranchen så
konkurrence præget, at der altid vil være forskellige sonderinger igang, om
hvilket firma der kan have fordel ved at gå sammen med eller overtage et
andet, fjentelig overtagelse eller ej.
Så rygter vil der altid være, lige som inden for alle andre brancher.

Om det er uundgåeligt at Telmore en dag bliver overtaget helt af et større
firma som TDC, må tiden vise. Det er som forbruger en god ting, at der er et
firma som Telmore og CBB som kan bide de store i røven, men det kræver også
meget kapital, hvilket kan være svært at få hvis man ikke har en pengestærk
ejer i ryggen. Men hvis og når TDC skulle overtage Telmore 100% så kan jeg
ikke se, hvorfor TDC ikke skulle lade en succes forsætte uændret. For uanset
hvad, så er der jo ikke nogen der smider hen ved en ½ milliard på bordet,
for tage livet af et godt navn.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 13-12-03 19:08

On Fri, 12 Dec 2003 17:00:48 +0100, "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote:

>Om det er uundgåeligt at Telmore en dag bliver overtaget helt af et større
>firma som TDC, må tiden vise.

I øjeblikket har TDC vel ingen grund til at overtage Telmore. TDC tjener jo på
Telmores kunder i forvejen, ved at det er TDCs net der bruges.

> [...]
>meget kapital, hvilket kan være svært at få hvis man ikke har en pengestærk

Jeg mener til gengæld ikke det kræver så meget kapital. Når alle kunder har
forudbetalt har Telmore jo den kapital. 100 kr. pr. kunde er 40-50 mio. kr.

Det er jeg til gengæld enig i.

Kurt Brixen

Fra : Benjamin

Dato : 14-12-03 00:00

Michael Kjærsgård wrote:
> [...]

Og hvorfra ved vi at det rent faktisk er Frank Rasmussen, Direktør i
Telmore, som har lavet det indlæg?

--

/ Benjamin

Fra : Lars Christensen

Dato : 14-12-03 02:46

On Sun, 14 Dec 2003 00:00:04 +0100, "Benjamin"
<nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> wrote:

>Og hvorfra ved vi at det rent faktisk er Frank Rasmussen, Direktør i
>Telmore, som har lavet det indlæg?

Fordi Frank Rasmussen er fast debattør på mobildebat.dk. Og jeg tror
da ikke at nogen ønsker at være VIPbruger under falsk navn.

--
/LC
thousands of lives at Hiroshima could have been saved

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-12-03 14:50

> Og hvorfra ved vi at det rent faktisk er Frank Rasmussen, Direktør i
> Telmore, som har lavet det indlæg?

Tjae... det ved vi jo i realiteten heller ikke, men brugte du 17 sekunder
længere på sitet ville du utvivlsomt opdage forfatterens brugernavn
(Telmore - Frank Rasmussen).
Hvis ikke dette giver dig et lille hint kunne du evt. bruge yderliger 37
sekunder på at skimme de 281 andre indlæg han har skrevet, og du vil måske
opdage at de peger i samme retning. Måske vil du også opdage at han
(privat) har doneret 10K til debatsiden. Jeg tvivler på nogen vil gøre
dette samtidig med man udgiver sig for en anden end man virkelig er....

--
Michael
http://vindenand.dk