venstrehånds klosaks?
Fra : Jane

Dato : 11-12-03 13:47

Jeg har været meget uheldig og brækket min højre arm meget
grundigt, det giver en masse bøvl og bare det at tænde pcen
er næsten en udfordring. Jeg kommer nok snart af med gips
og stativ og skruer i knoglerne, men jeg har vist beskadiget
en del nerver, og prøver at indstille mig på at blive mere
venstrehåndet - men ak jeg har fundet en menneske negle-
klipper til venstre hånd, men ingen katteklosakse? Ved nogen
om der findes sådan nogle, eller skal jeg opgive min jagt
og indstille mig på fortsat at få hjælp til katten ístedet?

Jane

Fra : Hanne Løvgreen

Dato : 11-12-03 14:27

Hej Jane,

Det var da noget værre noget

Prøv evt. at kontakte specialbutikken for venstrehåndede - de har f.eks.
venstrehåndede katte-børster, og det kan da være de også kender noget
til klosakse:

http://www.lefthand.dk/

God bedring med armen.

Med venlig hilsen
Hanne Løvgreen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jane

Dato : 11-12-03 14:35

Hanne Løvgreen skrev i <news:3fd87088d5eea@dk-fritid-dyr-kat.dk>:

> http://www.lefthand.dk/
>
> God bedring med armen.

super jeg vil fluks kigge nærmere på dem - takker!

Jane

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 11-12-03 14:32

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> [...]
> grundigt,

men ak jeg har fundet en menneske negle-
> klipper til venstre hånd, men ingen katteklosakse? Ved nogen
Jane

Stakkels dig.
Hvad med at bruge en 3-i-1-saks? Den tror jeg godt du kan anvende med
venstre hånd. Og det er sådan en, jeg selv plejer at klippe kløer med, den
er udmærket.

Mvh. Else.
--
Gyldenkærnes Norske Skovkatte
Killinger født 2/12

Fra : Jane

Dato : 12-12-03 19:54

Else Gyldenkærne skrev i <news:bra0ov$f6s$1@sunsite.dk>:

> Stakkels dig.

Tak, jeg er i dag udstyret med min fjerde gang gips
men nu er jeg da i det mindste sluppet af med mit
stativ.

> Hvad med at bruge en 3-i-1-saks?

Jeg er ikke så tryg ved dem, for jeg syntes jeg
har mindre styr på kloen, men måske prøver jeg
for jeg har købt en vensterhånds en som er ret
god, og har en stor nopret trykflade, men jeg skal
først kunne holde katten med højre og det er når
jeg er færdig med gipsen - og det har vist sig at
have lange udsigter, suk.

Jeg tror katten syntes gips er underligt. Hun
nægter at lade sig klappe af højre arm men den lugter
også efterhånden.

Jane - storforbruger af Næstved sygehus