c++ winsock smtp
Fra : Niels Hove

Dato : 18-04-01 16:17

hej

jeg skulle gerne se om jeg kunne finde ud af hvordan jeg sender en mail med
smtp i visual c++ 6.0, jeg villle meget gerne se nogle MEGET simple
eksempler på det .... gerne pseudokode eller source... jeg har ikke MFC
tilrådighed. Skulle helst fungere som en win32 consol applikation... på
forhånd tak!!!

/niller

Fra : aslak

Dato : 20-04-01 18:44

Prøv at kigge her : http://www.naughter.com/pop3.html

Der også et eksempel på brug man kan downloade...
Har du brug for et mere simpelt eksempel, end det han selv har lavet så
skriv til mig igen!

familienkjaer(at)mail1(dot)stofanet(dot)dk

mvh Rasmus

Fra : aslak

Dato : 20-04-01 20:32

UPS! Havde lige overset at det var smtp du skulle bruge! Sorry!

Fra : aslak

Dato : 20-04-01 20:34

Det var dette her du skulle bruge : http://www.naughter.com/smtp.html
for resten gælder stadig det samme...held og lykke!

mvh Rasmus

Fra : Niels Hove

Dato : 20-04-01 21:44

jeg takker for linket og det kan da være jeg får brug for det engang ....
men jeg netop ikke MFC til rådighed ! og det er en MFC klasse ellers tak

/niller

wuss@hillbilly.dk