Et spørgsmål om yEnc ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-12-03 10:18

Jeg bruger Forte Free Agent v 1.93/32.576 til at hente binære filer med i
news-grupperne, og det virker også fint nok.
Samtidigt bruger jeg yEnc32 (har forsøgt med både v 1.05 og 1.06) til at
afkode de filer der er postet med yEnc.
Jeg får dog en fejlmeddelelse om at alle yEnc filerne er corrupt når jeg
forsøger at afkode dem.

Det skal lige nævnes at sammensætningen har virket fint førhen, men efter en
re-installering af Win XP-Pro vil det bare ikke.

Nogen der ved hvad jeg evt. kan gøre ved det ?

Undskyld hvis det er den forkerte gruppe jeg poster i, men jeg kunne ikke
finde en der passede bedre.

--
Mvh Per
www.perbeer.ninja.dk / http://home22.inet.tele.dk/perbeer

Fra : Coach [4130]

Dato : 11-12-03 10:59

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> afkode de filer der er postet med yEnc.
> Jeg får dog en fejlmeddelelse om at alle yEnc filerne er corrupt når jeg

***

Når du nu har problemer, vil jeg foreslå dig at skifte softwaren ud til
noget andet.
Jeg bruger Yproxy 1,3 og det fungerer uden problemer overhovedet.

hent den her
http://www.brawnylads.com/yproxy/yproxy13.exe

mvh
Bri@n

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-12-03 15:44

Coach [4130] wrote:

> [...]
> til noget andet.
> Jeg bruger Yproxy 1,3 og det fungerer uden problemer overhovedet.

Og det har jeg så prøvet, og det virker.
Jeg synes bare at den anden måde (som jeg er vant til) var nemmere.

Men tak for tippet med Yproxy.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-12-03 15:05

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>Jeg bruger Forte Free Agent v 1.93/32.576 til at hente binære filer med i
>news-grupperne, og det virker også fint nok.

Free Agent understøtter ikke yenc.

Køb en licens og få Agent i stedet for.

http://www.forteinc.com/agent/faq.php#3B822395CE16E44688256C1E005A25DD
http://www.forteinc.com/agent/fadev.php
--
Knud

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-12-03 15:43

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Free Agent understøtter ikke yenc.

Det jeg skriver, er at jeg har installeret yEnc32 (som er et program ved
siden af), som gør det muligt at afkode filerne efter at jeg har hentet dem
med Free Agent.
Altså er det ikke Free Agent der skal afkode yEnc filerne.

> Køb en licens og få Agent i stedet for.

Free Agent opfylder ganske udemærket mine behov, hvis bare jeg kan
finde/rette denne ene fejl.