Om grus og gode tilbud.... ;-)
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-12-03 02:59

Hej alle

For nogen tid siden havde vi en tråd om Get2pet, der ikke leverede sine
varer. Jeg har lige opdaget, at det skal jeg ikke være så ked af..
En af de ting jeg havde bestilt, var Mega Cats kattegrus, som flere har
udtalt sig positivt om. Get2 pet havde (har) et tilbud på 139 kr for 16
kg. Normalprisen skulle være 169 kr.
Nå, men da de ikke leverede, skrev jeg til importøren for at høre hvor
man så kunne få det. Maxøs i Rødovre, var svaret.
Så idag har min mand været i Rødovre for at købe en enkelt pose - man
må jo lige bedømme produktet, før man kaster sig ud i de helt vilde
indkøb.
Han kom tilbage med 16 kg-posen, der kostede - 120 kr.!
Så det der "tilbud" er jeg nu egt. glad for, at jeg gik glip af

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 11-12-03 08:45

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så det der "tilbud" er jeg nu egt. glad for, at jeg gik glip af
>
> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte

Hej Ann.

Ja det der med før-pris giver jeg heller ikke så meget for! De skriver også,
at Mco-foderet plejer at koste 499,-. Det kan selvfølgelig være, at det er
den pris, de plejer at tage, men jeg har nu set det mange steder til omkring
450,- - altså som normalpris.

Lad os endelig høre din mening om Mega Cats. Jeg kører ikke med noget
bestemt mærke, men jeg har nogle udvalgte favoritter, som jeg plejer at købe
stort ind af, når de er på tilbud. Og jeg fører gerne til på listen, så der
er noget mere at vælge imellem .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.