Jul i New York
Fra : Kenneth

Dato : 10-12-03 22:08

Hej!

Jeg er ved at planlægge vores næste rejse, og overvejer om vi skulle tage
til New York til Jul 2004..

Sikkert omkring 25. nov. og 14 dage frem..

Nogen der har erfaring med det, og hvordan er oplevelsen der til den tid,
vejret? Prisniveauet på rejsen på denne årstid?

Med venlig hilsen
Kenneth Nielsen

Fra : Alice M

Dato : 10-12-03 23:46

Jul den 25. November? Hvornår er denne blevet flyttet???!!!

Fra : Kenneth

Dato : 11-12-03 08:23

Hej!

Det skal ikke forstås at vi vil holde jul der, men opleve "julen", dvs.
julestemming der

Derfor vil vi tage afsted før den 1. december og evt. opleve nogen specielt
den 1. december hvis der sker noget der?

Kenneth

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 11-12-03 19:14

> Nogen der har erfaring med det, og hvordan er oplevelsen der til den tid,
> vejret?
Tja, hvis du har set billeder fra New York siden sidste weekend, så vil du
jo vide, at sne er helt klart en mulighed allerede først i december. Jeg
tror det var en halv meter der faldt i søndags.

Henrik

Fra : Morgan Jones

Dato : 11-12-03 23:10

> Nogen der har erfaring med det, og hvordan er oplevelsen der til den tid,
> vejret? Prisniveauet på rejsen på denne årstid?

Vejret = Koldt. Meget koldt.
Flybiletter - OK. Huske lige at checke hvor i lander hvis du hopper på
billig-biletter. New Jersey og New York er ikke det samme, med mindre du
gider sidde i en taxa i 2 timer.

Hotel. Hmmm... Pris/Performance må være Hilton i Rockefeller komplexet.
Stort, OK standard, god lokation.

Morgan