Tage blæseren af??
Fra : Jimmi W.

Dato : 10-12-03 19:58

Hej NG

Jeg er ejer af et Radeon 9100. Jeg synes at blæseren larmer lidt for meget
og kunne godt tænke mig at fjerne blæseren.

Er der nogen der har erfaringer med dette?? Hvad kan der ske hvis chippen
bliver for varm??

Jeg spille aldrig, men ser dog tit film på computeren.

Hvad synes I, skal jeg give det et forsøg??

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Kim Larsen

Dato : 10-12-03 20:49

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver for varm??
>
> Jeg spille aldrig, men ser dog tit film på computeren.
>
> Hvad synes I, skal jeg give det et forsøg??

Uden at jeg ved hvor varmt dit kort kan blive, så kan du så prøve at tænke
på en stegepande med æg, hvad sker der hvis de får for meget varme i for
lang tid ?

Kim Larsen