fx5200 defekt
Fra : claus v

Dato : 10-12-03 18:12

Hej gruppe købte et fx5200 i bilka til 599
satte det i pc det kørte bare derudaf

slukkede for pc og gik i seng

idag virker kortet ikke mere der kommer et langt bip når man starter og ikke
mere

satte det gamle kort i det kører bare uden problemer

nogen der har en ide

jeg bytter det selvfølgelig i bilka eller skal jeg få pengene retur istedet

det er måske et dårligt kort da det kun kunne holde til ca 4 timers brug

claus v

Fra : Brian Lund

Dato : 12-12-03 05:52

> [...]
ikke
> mere
>
> satte det gamle kort i det kører bare uden problemer

Har du prøvet at sætte det nye kort i igen? - Det kan jo være at det ikke
har siddet ordentligt i AGP porten :)

> jeg bytter det selvfølgelig i bilka eller skal jeg få pengene retur
istedet

Det kommer helt an på hvad dit gamle kort er for et? Et fx 5200 yder ikke
særligt godt, det ligger omkring et Geforce 2 GTS mener jeg...

Men da man jo har 2 års reklamationsret så kan det jo ikke gå helt galt at
bytte det, og du har forhåbentlig købt noget bedre end et 5200 når den tid
er gået....

Brian

Fra : claus v

Dato : 12-12-03 15:53

">
> [...]
> bytte det, og du har forhåbentlig købt noget bedre end et 5200 når den tid

byttede kortet i bilka ingen problemer i det det er der jo aldrig

kortet kører fint og ydelsen i forhold til det gamle tnt 64 med 32 mb føles
mærkbar på det nye kort er der 168 mb ram og hva 600 kr

jeg føler det er ok

claus

ps det ombyttede kort har nu kørt et døgn uden problemer så mon ikke det
andet var med en fejl

claus v

Fra : Brian Lund

Dato : 15-12-03 01:18

> [...]
føles
> mærkbar på det nye kort er der 168 mb ram og hva 600 kr

Det er skam også noget af en forbedring i forhold til det kort :) - Men hvis
du vil spille nogen af de helt nye og meget krævende spil så kan det ikke
rigtigt følge med... Havde du ofret 200~400 kr mere kunne du have købt
f.eks. et geforce 4 ti4200 som vistnok er dobbelt, eller 3 gange så hurtigt
:)

Men hvis du ikke er til internethandel er der jo nogen helt andre priser...
:(

Brian

Fra : claus v

Dato : 15-12-03 19:28

> [...]
> rigtigt følge med... Havde du ofret 200~400 kr mere kunne du have købt
> f.eks. et geforce 4 ti4200 som vistnok er dobbelt, eller 3 gange så

jo jo jeg handler såmænd på internettet men er nok lidt nærig med hensyn til
at ofre penge på min pc det er mest knægten der bruger den til spil jeg
bruger den mest bare til surfing men knægtensd spil kører noget bedre nu end
med det gamlle kort så lidt har det da hjkulpet

claus