Huskattekillinger søges!
Fra : Louise Viborg

Dato : 10-12-03 17:22

Jeg er blevet spurgt om jeg vil hjælpe med at finde to
huskattekillinger. De skal helst befinde sig på Fyn, skal være
vaccinerede, og være ca 12 uger omkring midten af februar. Er det mon
muligt at opspore sådan et par rødder?

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : dpl

Dato : 10-12-03 18:51

Hej Louise!
En mulighed er at lave en lille "hjem tilbydes" annonce på vildkat.dk

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Palle Jørgensen

Dato : 10-12-03 22:31

Hej
Nogle køber en kat hos kattens værn.
de er øremærkede, neotraliserede og vacineret.
de koster typisk 3-400 kr.

og det er billigere end at få det gjort med en hel ny killing.

hilsen Ulla

Fra : Louise Viborg

Dato : 11-12-03 14:55

Hej Ulla!
Det er ikke så meget hvad der er billigst her Men de vil også
prøve at undersøge diverse internater i nærhedena f derees nye hus.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk