ROTK Countdown Clock
Fra : David Rasmussen

Dato : 10-12-03 14:01

Hvorfor kan jeg ikke finde nogen sider med den slags??

/David

Fra : Plato

Dato : 10-12-03 14:54

Det kan du på www.sf-film.dk

Eller mere præcist:
http://www.sf-film.dk/sf/download/Kongen_vender_tilbage.zip

Mvh Plato

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-12-03 17:09

Plato's utterance expressed in news:XzFBb.112$Sp5.57@news.get2net.dk:

> Det kan du på www.sf-film.dk
>
> Eller mere præcist:
> http://www.sf-film.dk/sf/download/Kongen_vender_tilbage.zip

hmm.... 4752 dage, 6 timer... FUCK jeg frygtede de snød mig
da de solgte mig de premierebilletter :P

Gad vide hvad der er galt med deres fine lille app?
Uret i min spand passer da ellers udemærket....

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Kim Riber

Dato : 10-12-03 16:01
Fra : Plato

Dato : 10-12-03 17:23

Sjovt.. Den virker fint her

Men du skal da godt nok vente længe....hehe

Plato