Erfaringer med Creatives gfx kort søges
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 10-12-03 11:13

Hejsa

Da Creative nu har lanceret et Radeon 9800 XT kort og jeg kan få dette til
en temmelig fordelagtig pris så vil jeg lige høre, hvad folks mening er om
Creatives gfx kort generelt. Er det "i orden" det de laver eller er det
noget skidt?

Mvh.

Kenneth

Fra : ct

Dato : 10-12-03 11:34

> Creatives gfx kort generelt. Er det "i orden" det de laver eller er det
> noget skidt?

det sidste

har haft 2 stk. (gf3 og gf4) begge havde rigtig sårligt 2d billede

claus

Fra : Cinnober

Dato : 10-12-03 15:29

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3fd6f1ae$0$30069$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> Creatives gfx kort generelt. Er det "i orden" det de laver eller er det

har haft TNT2 Vanta 32mb og GF2GTS 32mb DDR og har nu GF4TI4200 64mb DDRog
har ikke oplevet problemer.Jeg ved ikke hvordan 2D-delen er i forhold til
andre,men jeg kan da læse hvad der står

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 11-12-03 15:13

Hmmm, det er ikke mange som har erfaringer med Creatives grafikkort. Eller
også så gider de bare ikke give sig til kende

Jeg kigger ind igen om et par dage, så kan det være der er et bedre billede
af hvilken kvalitet man kan forvente af et Creative grafikkort.

Indtil videre er der en der er "neutral" og en der er "negativ".

Mvh.

Kenneth

Fra : Brian Lund

Dato : 11-12-03 21:36

> [...]
> af hvilken kvalitet man kan forvente af et Creative grafikkort.
>
> Indtil videre er der en der er "neutral" og en der er "negativ".

Jeg har kun ejet et Voodoo banshee kort... Så det er ved at være længe
siden... Generelt går jeg efter ikke-mærkevare ting, normalt er der ikke den
store forskel :) - Og dog har jeg Sapphire grafikkort og asus bundkort?? :)

Fra : Kim Hansen

Dato : 20-12-03 08:55

On Wed, 10 Dec 2003 11:13:04 +0100, "\(: MarlboroMan :\)"
<kenneth_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
>Creatives gfx kort generelt. Er det "i orden" det de laver eller er det

Jeg har en maskine kørende ( Pentium III 500@560 ) med et gammelt
tnt2ultra fra Creative i, det har kørt upåklageligt i flere år nu.
Så jeg har lige investeret i et FX5700ultra fra samme firma, og det
kører fint, 2d siden er også blevet god, efter at jeg havde fjernet
alle grafikdrivere fra tidligere. Det var godt nok også Nvidia, men da
jeg satte kortetet i, og fik det installeret var 2d lidt sløret. Men
efter jeg fjernede alle drivere og startede forfra, kører det rigtigt
godt.

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.