AGP 2 eller 4?
Fra : Brizz

Dato : 09-12-03 22:42

Hvordan kan jeg se om mit Nvidia Geforce2 MX (400 mener jeg ) er et agp 2
eller 4? for det skal bruges i en helt ny maskine som ikke understøtter
agp2? så hvordan ser jeg om den er det ene eller andet? for vil nødigt
brænde det af.

Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 09-12-03 23:52

> [...]
> eller 4? for det skal bruges i en helt ny maskine som ikke understøtter
> agp2? så hvordan ser jeg om den er det ene eller andet? for vil nødigt

Der står vel en masse om det på google, det er jo efterhånden et gammelt
kort, men jeg mener kun det er 2xAGP :)

Brian

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 10-12-03 09:32

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Der står vel en masse om det på google, det er jo efterhånden et gammelt
> kort, men jeg mener kun det er 2xAGP :)

AGPx4 er faktisk også en hel gammel standard, der går tilbage til TNT2
kortene. GeForce2 MX understøtter skam AGPx4.

/Claus

Fra : Brizz

Dato : 11-12-03 10:24

> AGPx4 er faktisk også en hel gammel standard, der går tilbage til TNT2
> kortene. GeForce2 MX understøtter skam AGPx4.

Men er der ikke noget med at det er en anden strøm de nye agp kort kører på
så hvis man sætter et gammelt kort ned i så kan det gå galt?

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-12-03 21:12

In article <br9d2i$qnl$1@sunsite.dk>, nogen@microsoft.com says...
> Men er der ikke noget med at det er en anden strøm de nye agp kort kører på
> så hvis man sætter et gammelt kort ned i så kan det gå galt?

Ikke ved 4xAGP...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-12-03 15:28

In article <3fd651fa$1$69945$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, geronimo@-
ABCDE-mobilixnet.dk says...
> Der står vel en masse om det på google, det er jo efterhånden et gammelt
> kort, men jeg mener kun det er 2xAGP :)

Det vil mit GF2 MX200 blive ked af at høre

Det er et 4xAGP-kort.

Fra : MKH1

Dato : 11-12-03 00:48

> Det vil mit GF2 MX200 blive ked af at høre

Gør ikke noget, for der er nemlig næsten ingen forskel...

Martin.