Tumbling af patronhylstre ???
Fra : Tikka

Dato : 09-12-03 20:33

Hej

Er der en der har en god ide til en tumbler ???

Jeg kan selv lave den,men den jeg har lavet virker ikke......

Og hvad med nødde skalder, kan der bruges andet istedet ???

Og hvad så med pastaen .... Kan man også bruge andet der....?? (Tandpasta
måske??)
Håber i kan hjælpe mig....

Mvh. Tikka

Fra : Appetit A/S

Dato : 10-12-03 08:42

når jeg skal rengøre hylster tager jeg et gammel bomuld pose (pudebetræk) og
så venter jeg til at vaskemaskinen
skal køre en vask og så ryger de med vasken sørg for at posen er ikke
hullet og godt lukket for du
ønsker dem ikke løst i maskinen.
når de er færdig i ovnen på 50 grader i 15 min og der er pæne som nye

MVH Martin

Fra : Henrik Melby

Dato : 10-12-03 18:20

http://home.speedsoft.com/theashes/tumbler/tumbler.html
Kontakt et værksted hvor de polerer, de kan sælge dig "corn
cob"/majssmuld til ca. 10 kr/kg. Kom lidt lakforsegler/crompolermiddel
til bil burg i uden hylstre. Derefter sparer du bare penge.