Nview på GF4Ti4200 og winXP
Fra : Erik

Dato : 09-12-03 20:22

Hejsa

Når jeg bruger Nview for, at få billede på mit TV virker det fint nok
(clone), men hvis jeg prøver og afspille en film med mediaplayen. Så kan jeg
ikke se den på TV'et med kun på PC'en.

Al hjælp modtage med tak.
Erik

Fra : Cinnober

Dato : 09-12-03 22:35

"Erik" <egpnews@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg bruger Nview for, at få billede på mit TV virker det fint nok
> (clone), men hvis jeg prøver og afspille en film med mediaplayen. Så kan

Tjek i driverne flg.: Overlay Controls.

Den skal stå til enten Primær eller sekundær.Prøv dig frem.Kommer an på
hvordan resten er sat op.Den skal bare ikke være Disabled.

Havde selv samme problem og var ved at få grå hår i hovedet af det