Mailwasher
Fra : Woody

Dato : 09-12-03 19:20

Ved åbning finder Mailwasher f.eks 11 breve. Der kommer så 5
forskellige fra microsoft eller andet Sven skidt oppe på "oversigten"
og så står der forneden "6 hidden from list."

Jeg trykker så på "Process mail" og så slettes til 11 breve. Alt er
så OK, men hvor er de blevet af??? Hvor er de slettet fra??? Fra
Telia, min server? OG hvor har de været "hidden" henne?????

Når jeg åbner Agent er der ingen mail, alles ok.

MVH Woody

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-12-03 08:58

On Tue, 09 Dec 2003 19:19:57 +0100, Woody <fjernagentnews@adr.dk> wrote:

> [...]
>Telia, min server? OG hvor har de været "hidden" henne?????
>
>Når jeg åbner Agent er der ingen mail, alles ok.

De er slettet fra Telia. MW kigger blot på Telias server og henter ikke
noget.
I 'View' kan du ændrer om de skal være 'Hidden'. Det kan du også vælge for
hvert filter du laver.

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Woody

Dato : 10-12-03 10:54

On Wed, 10 Dec 2003 07:58:18 GMT, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

> [...]
>noget.
>I 'View' kan du ændrer om de skal være 'Hidden'. Det kan du også vælge for

Tak for dit svar. men jeg finder ikke" View" noget steds????
Jeg fik Mailwasher gratis for 1 års tid siden, betalte en symbolsk sum
og fik en meget lang kode, men jeg ved ikke om det svarer til at man
har købt programmet. Kan det være derfor jeg ikke kan se view nogen
steder?? Jeg har kigget i options, filters og havd jeg ellers
kan finde at klikke på!!!

Med venlig hilsen Woody

Fra : Morten Bowman

Dato : 10-12-03 11:49

On Wed, 10 Dec 2003 10:54:10 +0100, Woody <fjernagentnews@adr.dk> wrote:

> [...]
>har købt programmet. Kan det være derfor jeg ikke kan se view nogen
>steder?? Jeg har kigget i options, filters og havd jeg ellers

Øverst står der: 'File' 'View' 'Email' Tools' ' Help'
gør der ikke. Altså i rullepanelet.
Min version er 3.3, kan du ikke prøve at opdatere den hvis du ikke har dne
mulighed.

Ellers i 'Filters' 'Edit' der kan man vælge om de mails den sorterer fra
skal være synlige eller ej.

http://www.firetrust.com/products/mailwasherpro/

Fra : Woody

Dato : 10-12-03 17:32

On Wed, 10 Dec 2003 10:49:16 GMT, Morten Bowman
> [...]

>mulighed.
>
>Ellers i 'Filters' 'Edit' der kan man vælge om de mails den sorterer fra

Jeg fandt ud af at min version ikke var Pro-versionen. Dog må jeg
bemærke at da jeg hentede den i sin tid var den gratis udgave i stand
til at køre to forbindelser. Jeg har åbenbart kun med mine 5 $ betalt
til en slags støtte, ikke for et rigtigt abonnement som nu koster ca
40 $. Så jeg har nok haft det længere end jeg husker, men jeg lagde
godt mærke til at det kun ville åne for eet af mine programmer. jeg
troede dog at det var mig der havde klumret, det sker, (jævnligt).

Nu har jeg imidlertid hentet 2 0 40, og den har beholdt al min
indstilling selv om jeg slettede mail Washer med fjern/tilføj inden
jeg downloadede????

Gad vide hvad der nu sker med den lange Kode jeg fik til det sidste
program ???

Tak og venlig hilsen Woody