PC4000 kan det betale sig?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 09-12-03 18:49

Jeg har i sinde at en p4 2.6c på et Abit max3 mb.
Jeg vil gerne kunne overclocke til omkring 3.2 GHz og har derfor set på
kingston pc4000 hvor jeg kan køre 13x250=3250 synkront (hvis jeg har
forstået det rigtigt

Dette lyder jo meget herligt, men er det nødvendigt at give de ekstra par
hundrede kroner for rammene eller kan jeg snildt nøjes med pc3500 og så køre
asynkront?

Er meget i tvivl om hvilke ram jeg skal købe da jeg har læst at chipsættet
på max3 kan have problemer med en del ram typer.

Håber der er nogen der kan hjælpe

Mvh
Frank Sørensen