Disciplinærnævnet?
Fra : Nina Søgaard

Dato : 09-12-03 17:56

Hej med jer.

Er der nogen af jer der har en smule kendskab til Disciplinærnævnet?

Jeg sendte for snart 3 mdr. siden en klage ind over en opdrætter, med
alt hvad der hørte til sagen, og den påkrævede postanvisning på 250 kr,-
Da jeg efter 3 uger intet havde hørt sendte jeg et følgebrev, hvor jeg
på en pæn måde bad om en tilkendegivelse på at de havde modtaget sagen.
Jeg har stadig intet hørt.......
Jeg ringede igår til min hovedklub og forhørte mig om de vidste noget om
ventetid og des lige, men fik intet brugbart svar.
Så jeg ville blive glad hvis der var nogen af jer der måske kunne
fortælle mig noget?

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Dan Mortensen

Dato : 09-12-03 18:05

"Nina Søgaard" <nina2KATTE@BAKKEa.cirque.tv> skrev i en meddelelse

> Hej med jer.
>
> Er der nogen af jer der har en smule kendskab til Disciplinærnævnet?

Hej,

Prøv da at ringe/mail'e til FU og forhør dig om hvornår DN holder møde næste
gang.

http://www.felisdanica.dk/dansk/fu.htm

/DM