Instalation af Classic OS 9.1 under OS X
Fra : Kristoffer Jensen

Dato : 18-04-01 13:46

Hejsa...

Hvordan instalere jeg Classic OS 9.1 under OS X??

jeg dummede mig lidt under insatlationen af OS X da jeg kom til at
formatere hardisken. Det er i sig selv ikke så slemt.

men at jeg først opdagede det efter en uges brug af OSX er lidt værre.
Gider nemlig ikke til at instalere OSX og alt fra mine backup CD'er igen.

Så hvordan kan jeg instalere OS 9.1??

--
Kristoffer Jensen

Fra : Steen Villumsen

Dato : 18-04-01 15:01

Kristoffer Jensen <kris@dizz.dk> wrote:

> [...]
>
> men at jeg først opdagede det efter en uges brug af OSX er lidt værre.
> Gider nemlig ikke til at instalere OSX og alt fra mine backup CD'er igen.

Du starter op på din OS 9.1 CD - boot din computer, mens du holder
C-tasten nede. Og værsgo' at installere.

/Steen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-04-01 19:50

Kristoffer Jensen <kris@dizz.dk> wrote:

> Så hvordan kan jeg instalere OS 9.1??

Boot fra 9.1 CD'en og installér

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april