Seriel/Parallel port adressering
Fra : Jimmy

Dato : 09-12-03 12:55

Hej

Er der nogen der har erfaring med at adressere serial/parallel-portene?

Jeg har ikke fundet noget på php.net eller google.

Mvh
Jimmy

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 10-12-03 10:55

Jimmy wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der har erfaring med at adressere serial/parallel-portene?
>
> Jeg har ikke fundet noget på php.net eller google.

Hvor godt har du søgt?

http://www.google.com/search?q=php+serial+port
giver mig >200K hits, de første ser da ud til at være om adressering af
com-porte..

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Jimmy

Dato : 10-12-03 11:31

"Nezar Nielsen" <tumpen@fez.dk> wrote in message

> Hvor godt har du søgt?
>
> http://www.google.com/search?q=php+serial+port
> giver mig >200K hits, de første ser da ud til at være om adressering af
> com-porte..

Mærkeligt - Må have brugt for specifikke søgeord.
Det første link ser helt fint ud med funktioner, erro rhandling mm.

Takker,
Jimmy