læse mail fra pop3
Fra : Lyd

Dato : 08-12-03 23:05

Hey,
Har forsøgt at få fat i nogle kodestykker som kan hente en mail fra en pop3
server.. Uden held.
Har fundet dette, men hvad så? - $inbox = @imap_open ("{". $server .
"/pop3:110}", $user, $pass);

Er der nogen der har et simpelt script?

På forhånd tak

mvh
Lyd aka Lars

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-12-03 12:46

On Mon, 8 Dec 2003 23:05:11 +0100, "Lyd" <webmaster@team-urin.dk>
wrote:

>Er der nogen der har et simpelt script?

Et helt simpel eksempel uden så mange fejltjek eller lignende
undervejs:
http://stock.ter.dk/pop3.phps

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: trafik (og ikke traffik)

Fra : Lyd

Dato : 10-12-03 18:20

> Et helt simpel eksempel uden så mange fejltjek eller lignende
> undervejs:
> http://stock.ter.dk/pop3.phps

Super mange tak! Nu har jeg noget at arbejde videre med TNX

mvh
Lyd aka Lars

Fra : Leonard

Dato : 09-12-03 12:48

"Lyd" <webmaster@team-urin.dk> wrote:

>Har forsøgt at få fat i nogle kodestykker som kan hente en mail fra en pop3
>server.. Uden held.

Har aldrig rodet med det men har du kigget på:
http://dk.php.net/manual/en/function.imap-open.php
--
mvh Leonard http://leonard.dk/
Det er en muldvarp på motorcykel!