T68 + TELMORE/TDC HSCSD + TDC DIALUP anybo~
Fra : donnib

Dato : 09-12-03 11:42

Hej alle,
Jeg har følgende ting :

1. T68i
2. HSCSD hos TELMORE
3. DELL LATITUDE D400 med inbyget Bluetooth
Windows XP
SonyEricsson Communication Suite
SonyEricsson T68i Bluetooth drivere installeret
4. TDC Dialup på telefon nr. 21210000

Alt det her kører jeg med og jeg kan koble mig op til TDC dialup fint MEN
får KUN en hastighed på 9600.

Er der nogen der har fået alt det her til at fungere med en større hastighed
? Den burde køre midst 19200 men jeg kan kun med 9600.

Hvad gør jeg galt ?

På forhånd tak
donnib

Fra : Jan Viegand

Dato : 09-12-03 20:46

"donnib" <mihai@spam.marinescu.dk> wrote in message
> [...]
> 4. TDC Dialup på telefon nr. 21210000
>
> Alt det her kører jeg med og jeg kan koble mig op til TDC dialup fint MEN

Det er nok modem-koderne for telefonen, der er noget galt med. Enten har du
noget software til at styre hvilken hastighed og protokol modemmet skal køre
efter eller også skal du angive koderne manuelt i modem-opsætningen under
kontrol-panelet (egenskaber for modemmet | avanceret). Koderne må stå i
manualen for telefonen. Du skal også tjekke hvilken protokol dialup-nummeret
kan køre med.

Jan