Scanner - rep. eller ny?
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 09-12-03 11:31

Hejsa

En scanner (Acer Scanprisa 1240UT) har et låg som ikke rigtig sidder fast
(og der er muligvis noget med en bøjet leder i et stik - dog ikke knækket)
og dens dias-scan-funktion som ligger i låget virker ikke.

Kan det betale sig at reparere den (og hvem kan i givet fald gøre det i
Århus-området) eller skal man købe en ny - og i så fald hvilken (skal kunne
scanne dias i forholdsvis høj opløsning).

Mvh.
/Thomas

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 10-12-03 15:56

On Tue, 09 Dec 2003 11:31:07 +0100, Thomas Lindgaard wrote:

> [...]
> Århus-området) eller skal man købe en ny - og i så fald hvilken (skal kunne
> scanne dias i forholdsvis høj opløsning).

Hmmm... ingen bud på en ny scanner i 1000-kroners lejet heller?

Mvh.
/Thomas

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-12-03 00:57

Thomas Lindgaard wrote:
> Hmmm... ingen bud på en ny scanner i 1000-kroners lejet heller?

Hvorfor? Der er en spørger, der samme dag som dit første indlæg spurgte
om anbefaling af scanner. Læs dog den tråd.

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-12-03 01:00

Henning Præstegaard wrote:
A prøver lige igen.

Hvorfor? Der er en spørger, der her i gruppen samme

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 12-12-03 12:18

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@virker.ikke> wrote in message
> Hvorfor? Der er en spørger, der her i gruppen samme
> dag som dit første indlæg, spurgte om anbefaling af
> scanner. Læs dog den tråd.

Ups - undskyld... jeg har faktisk læst den tråd... bare ikke lige den dag
hvor jeg bad om anbefalinger af en scanner.

Mvh.
/Thomas

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 13-12-03 10:33

Thomas Lindgaard wrote:
> Ups - undskyld... jeg har faktisk læst den tråd... bare ikke lige den
> dag hvor jeg bad om anbefalinger af en scanner.

Alt forladt.

mvh
Henning