Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ATi bios (flash og editor) ???
Fra : Mikkel

Dato : 09-12-03 11:16

Hej.

Har nogen her med succes flashet et Sapphire Radeon 9600 PRO kort?

Jeg ønsker links til freeware, som kan hente den eksisterende BIOS, redigere
den og flashe den tilbage, med højere clock på core og mem.

Har prøvet lidt forskellige, men de ser ikke ud til at understøtte kortet..

Noger erfaringer ?

mvh Mikkel

Fra : Mikkel

Dato : 09-12-03 13:12

OK.

Jeg har selv fundet RadEdit v1.1D og FlashRom v. 2.25

Har nogen udført følgende procedure med succes ???

FlashRom til at gemme nuværende BIOS.

RadEdit til at redigere nuværende BIOS og gemme den som en ny.

FlashRom til at flashe den nye BIOS på kortet.

mvh Mikkel

Fra : Allan / Kolding

Dato : 09-12-03 14:04

Har ikke selv prøvet.
Men hvis det kan hjælpe.

http://www.ocfaq.com/article.php/overclocking/vidcard/34

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Mikkel

Dato : 09-12-03 14:45

Tak, men det gængse har jeg styr på.

Søger én der reelt har prøvet og med netop det kort..

Eller tak