Hvad har Mobilix gang i ?!?!
Fra : Ulrik

Dato : 18-04-01 13:15

Hej

Jeg er lidt nysgerrig! Jeg har bestilt ADSL hos Mobilix d. 7. feb. Planen
var at jeg skulle have det d. 27. marts, men det blev rykket 14 dage pga. en
softwarefejl.
D. 10. april skulle jeg så være konverteret til Mobilix... MEN - her
begynder problemerne.
Jeg har siddet uden fastnets-telefon i 9 døgn nu (hvilket jo også betyder
ingen ADSL). Det er kun en svag susetone når man løfter røret. Mobilix siger
det er en fejl hos Tele Danmark - og Tele Danmark siger det er en fejl hos
Mobilix. Allerede her ligner det noget der bare ikke kommer videre. TOTALT
barnligt.

Jeg har ringet til dem 100 gange - og hver gang får man bare en eller anden
"undskyldning".
Hvergang får man at vide der er en teknikker på sagen som nok skal ringe
tilbage med status - tjaa... så kan man åbenbart vente fra nu af og til
juleaften - for det sker ALDRIG!
Jeg tror jeg har fået at vide 5 gange nu at problemet ville blive løst samme
dag jeg ringede eller dagen efter, men sådan er det bare ikke gået.

Kan Mobilix løfte opgaven som ADSL-udbyder?

Det jeg søger her er evt. status/oplevelser fra andre som har samme
problemer eller lign.
Positive indlæg om ADSL hos Mobilix er også velkomne - måske er der
alligevel noget man kan glæde sig til?!?!

Hilsen Ulrik

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 18-04-01 13:36

Den Wed, 18 Apr 2001 14:14:55 +0200 skrev "Ulrik"
<ulrik@euro909.dk> :

>Det jeg søger her er evt. status/oplevelser fra andre som har samme
>problemer eller lign.

En opfølgning til dk.edb.internet.udbydere.ris+ros ville nok have
været på sin plads, da det er den eneste gruppe som emnet har
egentlig relevans i.

FUT: dk.edb.internet.udbydere.ris+ros

--
Hygge