Valg af ram til OC af p4 2.6 @ 3.0+?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 08-12-03 17:08

Jeg står og skal til at opgradere min comp.

Og har valgt:
* Asus P4P800 Deluxe
* Pentium4 Northwood-C 2.6GHz In-a-Box Socket 478 / 512KB / FSB 800MHz

Hvilke ram skal jeg vælge til mit system?

f.eks.
* DDR-SDRAM PC3200 Kingston 512MB (CAS3)
eller
* DDR-SDRAM PC3500 Kingston HyperX 512MB CL2

Desuden kan jeg osse vælge om det skal være dual.. hmm.. Synes det er lidt
en jungle med alle de nye ram.

Håber der er en der kan komme med gode råd, osse hvis I mener der er et
andet mobo der er bedre?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 08-12-03 21:16

> * DDR-SDRAM PC3200 Kingston 512MB (CAS3)
> eller
> * DDR-SDRAM PC3500 Kingston HyperX 512MB CL2

Det er under alle omstændigheder en fed ting at have CAS2 ram, så tag
hellere de hurtige.

> Desuden kan jeg osse vælge om det skal være dual.. hmm.. Synes det er
> lidt en jungle med alle de nye ram.

Det er fuldstændig ligemeget, bare de er ens. (helst)

> Håber der er en der kan komme med gode råd, osse hvis I mener der er
> et andet mobo der er bedre?

Du har nok omkring valgt det bedste bundkort på markedet i dag, så hold dig
bare til det.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : Frank Sørensen

Dato : 08-12-03 21:32

> Det er under alle omstændigheder en fed ting at have CAS2 ram, så tag
> hellere de hurtige.

Altså PC3500?

> Du har nok omkring valgt det bedste bundkort på markedet i dag, så hold
dig
> bare til det.

Hehe.. Lyder godt

Mvh