Get2net.
Fra : Jesper Hansen

Dato : 08-12-03 15:49

Hej.

Er der andre der også har problemer med at sende/hente mails d.d.?

vh

Jesper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-12-03 17:05

Jesper Hansen skrev:

>Er der andre der også har problemer med at sende/hente mails d.d.?

Jeg hverken sender eller modtager mail på mine Get2netadresser,
men jeg har ingen problemer med at tjekke dem i mit dertil
indrettede program (som ville reagere hvis der ikke var
forbindelse).

Jeg har næsten lige sendt til mig selv, og har modtaget det her
et par minutter senere.

--
Bertel

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 08-12-03 18:45

On Mon, 8 Dec 2003 15:49:16 +0100, "Jesper Hansen"
<jelahorn@get2net.dk> wrote:

>Hej.
>
>Er der andre der også har problemer med at sende/hente mails d.d.?
>
>vh
>
>Jesper

Ja. Her i eftermiddag har jeg kun kunnet modtage. Men det er komplet
umuligt at få accepteret afsendelse af mail

Th.