Tråden med trolden
Fra : Rikke Andersen

Dato : 08-12-03 12:25

Uha jeg er bange for at jeg er lidt syg i hovedet.

Jeg endte faktisk med at synes at det var lidt sjovt.

Jeg blev ærligt foraget ligesom de fleste andre, og måske var det lidt
lettelse over at det ikke var et virkeligt indlæg. Men da jeg kom på arbejde
her til morgen og læste hele tråden endte jeg faktisk med at grine højt -
jeg synes helt ærligt det var lidt sjovt at vi alle sammen sådan blev revet
med og holdt lidt for nar.

Mange julehilsner

Rikke

Fra : Pia Nave

Dato : 08-12-03 13:12

Rikke Andersen wrote:

> jeg synes helt ærligt det var lidt sjovt at vi alle sammen sådan blev revet
> med og holdt lidt for nar.
>
> Mange julehilsner
>
> Rikke

Hvori er det liiiige det sjove ligger?!?!?!
Du må sgu meget undskylde....men er det specielt _sjovt_ når folk med
stor kærlighed til dyr,
lader sig rive med i sådan en tråd??
Skal man i fremtiden kunne stole på sådanne indlæg, eller skal man på
forhånd dømme folk til at være løgnere (trollere)?!?!
Jeg bryder mig ikke specielt om, at blive omtalt som en der bliver
'holdt for nar' - lige så lidt som jeg ville bryde mig om, at kalde folk
der poster indlæg her i gruppen for løgnere!!
I en nyhedsgruppe skulle formålet jo gerne være, at man stoler på det
folk skriver, det også passer, ikke?
Efter min mening bidrager det efterhånden kun til, at folk ser stort på
disse indlæg for eftertiden. Og det er jo med meget stor risiko for, at
der på et eller andet tidspunkt _virkelig_ var noget om sagen!!

--
Mvh. Pia

Fra : mus

Dato : 08-12-03 15:51

Jeg havde det lidt på samme måde må jeg erkende, men allerede i går.

Mængden var slet ikke til at stoppe, og ja jeg var også forarget over
vedkommende i laaang tid - men tænkte mange gange - det her er kun
provokation.

Spangk.. gjorde mange gange opmærksom på at det var en troll ....... og
alligevel fortatte diskussionen. Og her var det at jeg synes det komiske i
situationen startede.

At emnet så er lidt morbid må jeg give ret i. Men til sidst var det jo
nærmest en diskussion for diskussionens skyld - og tråden blev længere og
længere.

Jeg synes da godt man med en smule selvironi kan sige - ups der faldt jeg i.

Og for at der ikke skal være spørgsmålstegn ved dette - så er det selve
diskussionne der går hen og bliver komisk.

Man skal jo ikke tro på alt der bliver skrevet.

Laila

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-12-03 15:51

Jeg synes bestemt ikke der er noget "Ups" her. Ja, jeg troede på
psykopaten, for der findes sådanne "mennesker", så hvorfor skulle der
ikke også være nogen iblandt her? Jeg føler mig hverken latterliggjort
eller holdt for nar. Jeg reagerede på noget jeg altid ville reagere
på! Hvem ved, måske er det ikke en troll næste gang....

Mvh. Louise

Fra : mus

Dato : 08-12-03 16:30

Nej men nu var det jo en troll. Hvis og hvis...

og ja jeg vil måske også reagere næste gang - men hvorfor blive ved med at
diskuttere i den tråd og øøhhhh denne her *SS*.

Laila

Fra : Louise Viborg

Dato : 08-12-03 17:01

On Mon, 8 Dec 2003 16:30:11 +0100, "mus" <spoi@sol.dk> wrote:

men hvorfor blive ved med at
>diskuttere i den tråd og øøhhhh denne her *SS*.

L: Ja, hvorfor gør vi egentlig det....