Florida - billigste billetter?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 08-12-03 01:49

Hej! Jeg skal til Florida ultimo februar.
Nogen der kan anbefale et godt sted at købe billetter?

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 08-12-03 06:52

> Hej! Jeg skal til Florida ultimo februar.
> Nogen der kan anbefale et godt sted at købe billetter?

Der er mage muligheder. Prøv:

http://www.flybillet.dk/
http://dk.kelkoo.com/b/a/c_172201_flybilletter.html
--
Mvh. Kai Hoffmann

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : Michael Lund

Dato : 04-01-04 14:46

> Hej! Jeg skal til Florida ultimo februar.
> Nogen der kan anbefale et godt sted at købe billetter?

Hej Morten

Vi rejser selv til Florida (nærmere Miami) d. 15. februar. Vi skal være
derovre i 2½ måned og nyde livet...

Omkring billetter brugte vi december på at undersøge mulighederne. Vi kom
frem til følgende: Det kunne ikke betale sig at købe billetterne direkte af
flyselsskabet. Vi endte med at handle hos Jydsk Rejsebureau. Billetterne
endte på 3700 kr. pr. person incl. skatter for en returbillet med følgende
specifikationer: d. 15/2: Kastrup-Frankfurt-Miami
d. 31/4: New York-Frankfurt-Kastrup

Det synes jeg er billigt, og som sagt kunne jeg ikke finde matchende tilbud
ved at købe direkte fra flyselskaberne. Endvidere skaffede rejsebureauret
rabat på billeje samt hotel de første dage i Miami...

Michael

Fra : bingo

Dato : 04-01-04 19:08

> [...]
>ved at købe direkte fra flyselskaberne. Endvidere skaffede rejsebureauret

Hej

Ja det er en fin pris meeeeeen - hvordan kommer i til New York og hvad
koster det ?????? Miami og New York ligger da ikke lige ved siden af
hinanden, så der må da være et eller andet I skal betale for at kommer
frem til NY ? Eller skal I rejse rundt på Østkysten ?
Men ha´en go´tur - Florida er altså bare sagen !

Mogens

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 07-01-04 14:19

On Sun, 04 Jan 2004 19:08:12 +0100, bingo <mvj@inamet.com> wrote:

>Ja det er en fin pris meeeeeen - hvordan kommer i til New York og hvad
>koster det ??????

Når der nu står Kastrup-Frankfurt-Miami-New-York-Frankfurt-Kastrup
betyder Miami i midten at det både er ankomst og afrejse byen.

Så de tager vel flyveren til New York som er med i prisen

Mvh. Brian

Fra : bingo

Dato : 07-01-04 19:04

>Når der nu står Kastrup-Frankfurt-Miami-New-York-Frankfurt-Kastrup
>betyder Miami i midten at det både er ankomst og afrejse byen.

Hmmmm.. ja men det stod der jo ikke - der stod:

d. 15/2: Kastrup-Frankfurt-Miami
d. 31/4: New York-Frankfurt-Kastrup
udskrevet på linier

Det tolker jeg ikke som om der er en tur fra Miamii til NY - men
måsker der er det , og så er det da OK

Nå vedkommende har ikke senere reageret , så vi må jo hver især gætte
))))

Mogens

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 08-01-04 10:15

On Wed, 07 Jan 2004 19:03:51 +0100, bingo <mvj@inamet.com> wrote:
>Nå vedkommende har ikke senere reageret , så vi må jo hver især gætte
>))))

Vi behøver skam ikke gætte Sådan står også altid på mine
rejsedokumenter.