Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF A4 - A3
Fra : Jan

Dato : 07-12-03 22:13

Hej

Hvis man har en PDF på A4 kan man så gøre så den bliver printet med 2 stk på
en A3 ?

Jan

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 07-12-03 23:07

Ja - Hvis du har et program som kan lave udskudningen!!!

Jeg bruger selv et program (plug in til acrobat) som hedder quite imposing.
Det virker og er godt.

Mvh
Anders

Fra : Jan

Dato : 08-12-03 17:36

Hej igen

Hvor kan man få sådan et program henne ?
jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-12-03 18:00

"Jan" <janpetri@pc.dk> skrev :

>Hvor kan man få sådan et program henne ?

google.com er din ven...

http://www.google.dk/search?q=%22quite+imposing giver flg. som
første link:

http://www.quite.com/imposing/
--
Knud

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 09-12-03 15:55

Du kan købe det hos Ravenholm 44 88 99 00

Fra : Studio Smalbro

Dato : 07-12-03 23:01

Det hedder udskydning og det kan du ikke gøre med acrobat alene. Men du kan
bruge eks. PDF Imposition til det.

Kh
Bjørn