Gode øltilbud
Fra : Iggy

Dato : 07-12-03 20:44

Føtex på fisketorvet har tilbud på den fremragenden juleøl fra Belgien St.
Feuillin Cuvee de Noël.(75 cl.). Normalpris 36 kr. Tilbudspris 30 kr.
tilbudet gælder frem til13/12.

Fakta har udenlandske øl på tilbud til 9 kr stk (33 cl.). Tilbudet gælder
frem til 14/12. I blandt de øl der er på tilbud er Bishops Finger og
Spitfire fra Englands ældste bryggeri Shepherd Neame samt Newcastle Brown
ale.

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 09-12-03 14:08

"Iggy" <sbjoern@NOSPAMglocalbeer.dk> skrev i en meddelelse
> Føtex på fisketorvet har tilbud på den fremragenden juleøl fra Belgien St.
> Feuillin Cuvee de Noël.(75 cl.). Normalpris 36 kr. Tilbudspris 30 kr.
> tilbudet gælder frem til13/12.

Mener også at jeg har set den i ISO - de har iøvrigt rigtig mange
udenlandske øl på lager for tiden..

> [...]
> frem til 14/12. I blandt de øl der er på tilbud er Bishops Finger og
> Spitfire fra Englands ældste bryggeri Shepherd Neame samt Newcastle Brown

Typisk - min lokale Fakta holder lukket i netop hele denne uge p.g.a.
ombygning - argh!

Derudover en anbefaling: Bishops Finger og Spitfire er RIGTIG GODE ØL!!
Prøv dem.. Charlies Bar på Pilestræde, Kbh. har iøvrigt ofte øl fra bl.a.
Shepherd Neame og George Gale (og andre, i Danmark, mindre kendte engelske
bryggerier) på fad, hvilket naturligvis er endnu bedre..(hvis nogen kender
til barer i provinsen der serverer øl fra disse to bryggerier - eller andre
engelske, udover Tetley og NBA - må i meget gerne maile mig på
anglofil@anglofil.dk)

-Thomas
http://www.fzc.dk/thomas/

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-12-03 08:50

"Thomas Frandzen" <thf@fzc.dk> wrote in message news:<3fd5c92e$0$95096$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> til barer i provinsen der serverer øl fra disse to bryggerier - eller andre
> engelske, udover Tetley og NBA - må i meget gerne maile mig på

Generel oversigt over hvor man får godt øl:
http://www.ale.dk/altomol.htm

Ølværtshuse:
http://www.ale.dk/ibyen.asp

Ebbe