Deskjet 930c
Fra : Søren Larsen

Dato : 07-12-03 20:07

Kan ikke skrive rødt, der er skiftet patron og det hele, er det noget inde i
printeren, eller er der noggn der har et svar

MVH
Søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-12-03 21:53

"Søren Larsen" <bongo@xhas.dk> skrev i en meddelelse
> Kan ikke skrive rødt, der er skiftet patron og det hele, er det noget inde
> printeren, eller er der noggn der har et svar
>
> MVH
> Søren

Umiddelbart tyder det på, at det stadig er patronen, der er problemer med.
Har du prøvet at udskrive testprint?
Tag patronen ud og tryk den mod et stykke køkkenrulle eller andet meget
sugende. Kommer alle farverne ud og nogenlunde lige meget. Tryk den flere
gange mod papiret og se, om den hele tiden kan afgive alle 3 farver. Kan den
ikke det, så prøv at hælde noget lunkent vand i en underkop, så det står ca.
3-5 mm højt. Sæt patronhovedet ned i vandet og lad det stå i 5 til 10 min.
Man kan være heldig at få opløst en prop på denne måde.

Kurt