Nye billeder af Raul og Maja
Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 07-12-03 19:28

Så er der et par nogenlunde friske skud igen: "Raul og Maja 3"

<http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=547>

Ulrik Magnusson

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-12-03 22:03

Hej Ulrik og verdens sødeste killinger

Der er nok ingen tvivl om at Raul og Maja stortrives
hos dig, hvad er det nu de siger i amerikaner-filmene
"a match made in heaven"

Så endnu engang tak til dig for at kaste dig ud i
"slaveriet" og tak til Sabina, John og Kathrine som
kørte stafet, billederne viser tydeligt at du har et par
super dejlige glade rødder.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 12-12-03 01:31

Marianne Hellemose wrote:

> Hej Ulrik og verdens sødeste killinger
>
> Der er nok ingen tvivl om at Raul og Maja stortrives
> hos dig, hvad er det nu de siger i amerikaner-filmene
> "a match made in heaven"

De siger at jeg forkæler dem, men det er vel næsten også
meningen med deres liv

> Så endnu engang tak til dig for at kaste dig ud i
> "slaveriet" og tak til Sabina, John og Kathrine som
> kørte stafet, billederne viser tydeligt at du har et par
> super dejlige glade rødder.

Velbekomme, og også tak for indsatsen herfra - at tænke sig
at de blev smidt væk som var de affald.. Men godt at de
så blev reddet.

Ulrik Magnusson

Fra : Kate

Dato : 07-12-03 23:13

Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> wrote in

> Så er der et par nogenlunde friske skud igen: "Raul og Maja 3"

Hahaha, skønne billder. Væltede stolen ikke?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 12-12-03 01:27

Kate wrote:

> Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> wrote in
> Hahaha, skønne billder. Væltede stolen ikke?

Det har været mere end tæt på et par gange - og i går var det
kradsetræet som lige skulle en tur i gulvet.. bang!

Ulrik Magnusson