Kan de nye Intel bundkort tunes?
Fra : f00ge

Dato : 07-12-03 18:38

Jeg købte et Intel D845PEBT2 for noget tid siden. Her forsikrede sælgeren
mig om, at det kunne clockes på FSB osv. med Softmenu i BIOS. (Ligesom vi
kender fra andre producenter som Asus, Abit osv.) Det viste sig, desværre,
ikke at være sandt.

Nu vil jeg opgradere til en P4 3,2GHz, og skal have nyt bundkort.
Vil meget gerne have Intel igen, men vil gerne have muligheden for at
overclocke den.

Kort sagt:
Hvilke nye Intel bundkort kan man clocke på?

Fra : Cinnober

Dato : 07-12-03 21:24

"f00ge" <f00ge***REMOVE***@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> overclocke den.
>
> Kort sagt:
> Hvilke nye Intel bundkort kan man clocke på?

spørg i edb.hardware.bundkort

Fra : f00ge

Dato : 07-12-03 22:00

"Cinnober" <smiltilmig@hotmail.com> wrote: