Find mit grafikkort
Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 18:15

Hejsa.
Jeg ved ikke om det er den rette gruppe, men nu prøver jeg.
Findes der et prg der kan detekte hvad grafikkort der sidder i en maskine?
På forhånd tak
Tommy

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-12-03 19:29

In article <3fd35ff0$0$17606$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, "Tommy
Simmenæs" <simmenaes-snabela-mail1.stofanet.danmark> says...
> Findes der et prg der kan detekte hvad grafikkort der sidder i en maskine?

To med samme spørgsmål lige efter hinanden

AIDA32 er løsningen på dine kvaler

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-03 19:43

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3fd35ff0$0$17606$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, "Tommy
> Simmenæs" <simmenaes-snabela-mail1.stofanet.danmark> says...
>
> To med samme spørgsmål lige efter hinanden

Ups sorry. Havde ellers kigget, men åbenbart ikke godt nok.
Tak for svaret.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-12-03 06:19

In article <3fd374b8$0$17636$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, "Tommy
Simmenæs" <simmenaes-snabela-mail1.stofanet.danmark> says...
> Ups sorry. Havde ellers kigget, men åbenbart ikke godt nok.

Det ville ikke ha' hjulpet meget, for svarene på de 2 spørgsmål kom
samtidigt, nemlig 5 kvarter efter dit indlæg

> Tak for svaret.

Velbekomme...