Underligt eller hvad?
Fra : Lene

Dato : 07-12-03 13:34

Hej Gruppe, vil i hjælpe mig lidt med at opklare det her?

Lad det bare være sagt med det samme: Jeg er et fjols til alt, hvad der har
med pcèr at gøre!

Men der er nu èn ting som oprigtigt undrer mig: Jeg har lige anskaffet en
helt ny pc. Mit grafikkort hedder AGP 256 GeForce FX 5600 tv-out x8. Jeg har
installeret Age of Mythology, og får så en besked om, at jeg ikke kan spille
det, pga mangel på id på grafikkortet og noget som hedder
vgf(enellerandenting). Er det mit grafikkort som er "for ringe" eller er den
manglende id et udtryk for at forretningen, hvor jeg har købt det har givet
mig en uautoriseret kopi?

Mvh. Lene

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-12-03 14:51

Lene mumbled his insignificant opinion in:
3fd31e7f$0$29395$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> [...]
> besked om, at jeg ikke kan spille det, pga mangel på id på
> grafikkortet og noget som hedder vgf(enellerandenting).

Start med at installere nyeste driver
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

samt nyeste directx (9.0b)
http://www.microsoft.com/windows/directx/default.aspx

> Er det mit
> grafikkort som er "for ringe" eller er den manglende id et udtryk for
> at forretningen, hvor jeg har købt det har givet mig en uautoriseret
> kopi?

2*nej

Fra : Lene

Dato : 07-12-03 15:00

"Sune Storgaard"> Start med at installere nyeste driver
> http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Hej Sune - tak for dit svar *s*
Jeg har været inde på det her link, men hvad skal jeg trykke på?
I den første kolonne Graphics Driver, men hvad så med nummer 2 og 3??

Mvh. Lene

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-12-03 15:22

Lene mumbled his insignificant opinion in:
3fd3326d$0$9786$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> [...]
> Jeg har været inde på det her link, men hvad skal jeg trykke på?
> I den første kolonne Graphics Driver, men hvad så med nummer 2 og 3??

I nr 2 vælger du "Geforce and TNT2", i nr 3 vælger du dit styresystem, som
jeg af gode grunde ikke med sikkerhed kan sige hvad er.. Men et godt gæt vil
være "windows xp / 2000 " -det er dog ret vigtigt at du vælger det rigtige,
så kontroller selv.

Fra : Lene

Dato : 07-12-03 15:33

"Sune Storgaard">
> [...]
vil
> være "windows xp / 2000 " -det er dog ret vigtigt at du vælger det

Tusind tak! *kæmpe kramser*

Jeg har downloadet det nu, så jeg håber da det virker. Ellers skriver jeg
lige her igen.

Knus Lene