Kastration af killingerne
Fra : Elwarth

Dato : 07-12-03 13:15

Hej allesammen
Så er de små hittekillinger ved at være så store, at de snart skal flytte.
De 2 første flytter på fredag, puha hvor går tiden dog hurtigt!
Derfor skal Lisa, Snowball, Bart, Milhouse og Fie (mormis) til dyrlægen i
morgen og kastreres og vaccineres 2. gang. Jeg er spændt på, om deres ører
er blevet store nok til øremærket...
Milhouse vejer kun lidt over 700 g, de andre vejer omkring 1100 g, så jeg er
lidt nervøs, det er jo første gang, jeg sender killinger til kastration.
Nå, jeg skulle bare lige have luft for min nervøsitet

Venligst
Dorthe

Fra : Ragna

Dato : 07-12-03 23:44

Hej Dorthe!

Man har det altid svært, når ens små pus skal til dyrlæge, og specielt når
de er så unge.
Du må trøste dig med, at de sikkert kommer hurtigt over neutraliseringen,
netop fordi de er killinger endnu.
Det er godt at høre, at de fleste allerede er afsat. Den lille familie var
heldige med at "møde"dig!

--
Venlig hilsen, Ragna.

Fra : maz

Dato : 08-12-03 12:19

Elwarth wrote:
> Milhouse vejer kun lidt over 700 g, de andre vejer omkring 1100 g, så
> jeg er lidt nervøs, det er jo første gang, jeg sender killinger til
> kastration. Nå, jeg skulle bare lige have luft for min nervøsitet

Jeg har lige haft mine to små til kastration. De vejede godt nok begge over
2 kilo, men var kun 4 og 5 måneder på kastrationstidspunktet. De var begge
friske igen om aftenen, hvilket iflg min dyrlæge er helt normalt for
killinger - de kommer sig meget hurtigere efter narkosen end voksne katte.
Så tror ikke du behøver være nervøs - selvom jeg sagtens kan forstå dig (jeg
var også nervøs, selvom de var i de bedste hænder!)
Held og lykke med dem

Maria og Z-teamet

Fra : Elwarth

Dato : 08-12-03 15:15

De var begge
> [...]
(jeg
> var også nervøs, selvom de var i de bedste hænder!)

Hej Maria og Ragna
Tak for de beroligende ord Selvom jeg jo godt ved med min hjerne, at de
kommer sig hurtigere osv., så kneb det, at hjertet ville forstå det
Jeg har lige ringet til dyrlægen for at høre til dem, og de havde det alle
fint *hurraaa*
Og killingernes ører var blevet store nok, så de er også blevet tatoveret

Jeg skal hente dem ved 4-tiden, så må vi se, hvor hurtigt de er klar igen.

Venligst
Dorthe