Så er det sket igen!
Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 07-12-03 08:02

I fredags ringede min søn hjem - han var rasende!
En kollega havde spurgt om han kunne køre for nogen han kendte. Da min søn
kom viste det sig at kørslen skulle gå ud til en skov i nærheden.

Der var lige 3 killinger der skulle sættes af!!!!

Og her kommer så en hel masse grimme ord om den slags mennesker, men dem
kender i jo sikkert selv. Resultatet er jo selvfølgelig, at jeg nu har 3 små
søde mislinger gående der søger gode hjem, så hvis i kender nogen..........

1 helt hvid hun, 1 hvid m. sort kalot hun og 1 hvid m. blå kalot han.

Hilsen
Lotte

--
Opdræt og salg af Norske Skovkatte, Lam & Kødgeder
http://dk.photos.yahoo.com/musplheim

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 07-12-03 08:05

Glemte lige - jeg sætter et billede ind i mit album på hjemmesiden.

Lotte

Fra : Lene Hansen

Dato : 07-12-03 08:48

Jeg bliver bare så rasende at jeg kunne kvæle de mennesker der finder på at
gøre sådan noget. Hvordan fanden kan man være så hjerteløs.
Mennesker der kan gøre sådan noget har jeg intet tilovers for. De må være
totalt hjerteløse og afstumpede.

Jeg selv er netop én der har taget mig at den slags killinger/katte gennem
en del år. Sidste år fik jeg én ind på bare 4 uger nogle naboer fandt. Han
blev flasket op. Heldigvis havde jeg fem perserkatte, der tog sig hjertelig
af ham. Han blev nusset og slikket og han måtte lege med dem, og han havde
nogle at sove trygt og rart hos. I dag er han den dejligste kat.
I sommers havde en anden tilflytter hertil 4 små killinger, han absolut ikke
havde tænkt sig at fodre på. Moderen var der, men den var ikke interesseret
i sine børn. Den var selv så udsultet og syg, at den brugte kræfter på bare
selv at holde sig oppe. Da jeg gik derned og spurgte ham hvad han havde
tænkt sig med disse katte, var svart - at han skulle fandeme ikke have flere
katte.
Resultatet blev at jeg for egen regning fik kattemoderen til dyrlæge, hvor
det endte med at den blev aflivet. Killingerne var så loppe og lusebefængte
at jeg måtte have dem behandlet inden jeg kunne tage dem ind i huset. Og de
var alt for små af deres alder, fordi de ikke havde fået mad nok. Men jeg
fandt et hjem til de to, men jeg har selv to, som jo nu er ved at være store
(et halv år ca.). Herforuden har jeg to voksne katte fra 1997 som også er
fundet ganske bittesmå, smidt af ved en kirke. Så min katte bestand er
vokset betydeligt. Det lykkedes af og til at finde et godt hjem til en kat,
men jeg er meget kritisk for de steder de kommer hen, da det netop er katte,
der har fået en meget dårlig start på tilværelsen. Så jeg kræver at de får
det 200% godt, ellers bliver de her.
Men mine tanker går til de katte der aldrig bliver fundet - dem som bliver
smidt af her og der. Sikke en forfærdelig tid de får til de dør af sult og
tørst og kulde.
Hvorfor er nogle mennesker dog så onde, det går over min menneskelige
forstand.
Jeg er ny i dette her med nyhedsgrupper, men jeg skal prøve at få lagt
billeder ind af alle mine katte, når engang jeg får tid til at sætte mig ned
og lave det.

Hilsen

Lene

Fra : Vibeke

Dato : 07-12-03 09:00

Hvor er det henne i landet? Har nemlig en veninde som søger efter et
søskendepar.

/Vibeke

Fra : Lene Hansen

Dato : 07-12-03 09:25

Nu er det nok Lotte du spørger, men de to jeg fra i sommers, bor i
Sydsjælland. De er to grå hankatte og de er fra ca. 1. juni. De er inde og
udekatte og skal helst kunne fortsætte som sådan. Især den ene er en rigtig
lille trold, som elsker at nusse og lege med sølvpapirkugler. Men jeg
afleveret dem kun til absolut kattevenlige mennesker, hvor jeg må komme på
besøg og se hvordan det går - hvis det nu er....

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 07-12-03 16:37

Hej Vibeke
Det er ved Slagelse
Hilsen
Lotte

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 07-12-03 21:22

Hej Lotte

Hvor er de dog uforskammet bedårende .. men er de ikke alle det ???

Jeg er ( som alle andre ) forarget og hidsig over din historie !! Jeg håber
sandelig din søn fik forklaret ham idioten eet eller andet ??

Nå men - bedårende eller ej - vi har ikke plads .. Men vi bor tæt på
Slagelse, så hvis de evt. skal transporteres syd på ( Næstved -
Vordingborg - Falster ) kan jeg godt træde til .. Jeg kører den vej til
hverdag ..

Hilsen Pia og misserne som synes her er katte nok !

--
Look at my quilts, cats and other stuff :
http://community.webshots.com/user/pia_denmark

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 08-12-03 08:48

Hej Pia
Tak for tilbudet, man kan jo aldrig vide om det bliver aktuelt. Jeg håber da
stadig at jeg kan få dem afsat til nogle gode hjem, da det jo heller ikke
kan blive en permanent løsning at have dem her. Jeg har i forvejen 8 katte,
og må sige at "smertegrænsen" er nået. De skal jo alle have deres daglige
kæl m.v.

Hilsen

Lotte

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 08-12-03 17:08

Godt nyt
Den hvide hun med kalotten har fundet nye gode forældre.-

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-12-03 10:01

Hej Lotte

Så kom blodtrykket lige helt op at ringe igen igen.

Vi krydser poter for at du finder nogle gode hjem
til mislingerne (og at en jumbojet vil nødlande på hovedet af de tidligere
"ejere")

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Birgitte

Dato : 07-12-03 10:33

> [...]
> Hilsen
> Lotte
> Opdræt og salg af Norske Skovkatte, Lam & Kødgeder

Mangler simpelthen ord,- min harme får blodt på kogepunktet.
Jeg ville klart anmelde de folk som blot ville sætte killingerne ud i
skoven.
Hvornår lære folk at der følger et kæmpe ansvar med katten.
Og ønsker man ikke killinger, så få de voksne neutraliseret.
Håber det lykkes dig at finde nogle gode fornuftige hjem til de små,- få dem
evt. neutraliseret inden de flytter.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Tine Kristiansen

Dato : 07-12-03 19:25

Hej Lotte,

Ved du noget om hvor gamle de er??

Jeg vil også lige sige at jeg synes, at det er helt ufatteligt, at folk
kan være så onde og kold-hjertet !!!
Det er helt fantastisk at høre, at din søn og dig har taget dem til sig
(ved godt, at de bor hos dig, men at din søn ikke kørte dem i skoven er
så dejligt at høre).
Tænk at folk kan være det bekendt at sætte sådan nogle små forsvarsløse
killinger ud og så i denne meget kolde tid. Hvad havde de forventet der
skulle ske med dem?? Så hellere på en trappe eller noget andet sted,
hvor der er mulighed for at nogle mennesker med gode hjerte kan finde dem.
Det bedste ville selvfølgelig være at aflevere dem til et internat, men
det koster selvfølgelig penge. Og som det er netop er bevist, så er der
mange, som ikke vil ofre de par hundrede kroner for at give disser
missere en chance i livet.

Jeg håber, at du kan få et godt hjem til dem alle. Jeg ville meget gerne
aftage en, men har allerede to og har vist ikke helt plads til en til.
Selvom den lille hvide er bare vidunderlig !!!!

Med venlig hilsen
Tine Kristiansen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 07-12-03 19:53

Hej alle
Hvis jeg ikke fik skrevet det så er de meget tæt på at være 12 uger.
Hilsen
Lotte

Fra : Lotte Sylvan, Musplh~

Dato : 12-12-03 18:01

Hejsa alle på listen
Så har alle de dejlige mislinger fundet nye hjem.

Fra : Lene Hansen

Dato : 12-12-03 18:12

Gid jeg havde kendt denne gruppe, da jeg stod med mine to små grå hittebørn
i sommers. Nu er de over et halv år og svære at afsætte og finde ordentlige
hjem til. Og det er også mere synd for kattene at flytte jo ældre de når at
blive.