Nå, nu gider de sgu ikke komme alligevel
Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 03:43

http://www.bt.dk/underholdning/artikel:aid=237566:fid=100041643/

Interessant, ikke mindst i betragtningen af de nylige historier om at
stjernerne var sure over de ikke fik nok penge for at rejse rundt og gøre
reklame, hvorefter de så fik det - bumser *g*

Fra : Jesper

Dato : 07-12-03 13:16

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
> stjernerne var sure over de ikke fik nok penge for at rejse rundt og gøre
> reklame, hvorefter de så fik det - bumser *g*

Instruktøren Peter Jackson kommer. Og det er sjovt så feteret han er
blevet på Ringen. At tænke sig instruktøren af Bad Taste skal gå op af
den røde løber!

Måske skulle Jörg Buttgereit instruerere Wagners Ringen som trilogi !

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-03 17:19

In article <1g5lm0z.rto6nl7y1rwgN%none@none.invalid>, none@none.invalid
says...

> Instruktøren Peter Jackson kommer.

Det vidste jeg fordi jeg havde læst hvad jeg linkede til.

> Og det er sjovt så feteret han er blevet på Ringen. At tænke sig
> instruktøren af Bad Taste skal gå op af den røde løber!

Måske er det som John Rhys Davies siger på DVD'en: Han har fået folk
overbevist om det sandfærdige i udsagnet: Jeg er en fan.

> Måske skulle Jörg Buttgereit instruerere Wagners Ringen som trilogi !

Har værken set BadTaste eller noget af ham du refere til så jeg ved ikke
hvad du mener.

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-12-03 21:33

PerX ... wrote:

> Har værken set BadTaste eller noget af ham du refere til så jeg ved
> ikke hvad du mener.

Det må være en fejl? Bad Taste og Braindead burde stå i alle DVD samlinger

Kig lige på imdb.com om hvad de handler om inden du køber..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Morten DH

Dato : 07-12-03 21:50

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Ha ha Buttgereit er heller ikke for hr og fru Jensen - titlen på hans mest
kendte film "Nekromantik" burde kunne give en ide om hvad han er for en
hyggelig fætter... Men vi er nok alligevel et par stykker her i gruppen som
har hans film på dvd

Fra : Brian Nielsen

Dato : 07-12-03 22:26

"Anders Houmark" <anders@andersh.fjerndette.dk> wrote in message

> Det må være en fejl? Bad Taste og Braindead burde stå i alle DVD samlinger
>
> Kig lige på imdb.com om hvad de handler om inden du køber..

Hvorfor har du glemt "Meet the Feebles"?
Så den for første gang i går. Nasty!

/Brian

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-12-03 19:39

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> [...]
> stjernerne var sure over de ikke fik nok penge for at rejse rundt og gøre
> reklame, hvorefter de så fik det - bumser *g*

Men hvem gider da også at løbe rundt i Nordeuropa i December?

Og der er da sjovere konkurrerende steder:

http://www.imdb.com/title/tt0167260/releaseinfo

Jesper

Fra : PerX ...

Dato : 08-12-03 16:02

In article <3fd373c1$0$95101$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jesniel@yahoo.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Men hvem gider da også at løbe rundt i Nordeuropa i December?

Mange. Ikke mindst dem som får penge for det.

> Og der er da sjovere konkurrerende steder:
> http://www.imdb.com/title/tt0167260/releaseinfo

Irrelevant. Enten holder man et løfte, eller også må man være man nok til
ikke at give det til at begynde med.