PS RAW Plug-in
Fra : KC

Dato : 06-12-03 21:15

Den ny Photoshop CS indeholder en plug-in:
Camera RAW, til convertering fra div. digi-cams.

Nogen der ved om den kan fås/købes separat og funker den
mon i vers. 5.5?

mvh Kell

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 07-12-03 00:02

KC <4200slet@c.dk> wrote:

> Den ny Photoshop CS indeholder en plug-in:
> Camera RAW, til convertering fra div. digi-cams.
>
> Nogen der ved om den kan fås/købes separat og funker den
> mon i vers. 5.5?

Man kunne købe en plugin til Photoshop 7, men jeg tvivler på at den vil
virke i en ældre version.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Morten

Dato : 07-12-03 03:16

Ren'e Frej Nielsen <spam02@tdcadsl.dk> wrote:

> Man kunne kobe en plugin til Photoshop 7, men jeg tvivler pa at den vil
> virke i en aeldre version.

Jeg mener endda at er Adobe selv, som saelger en RAW plug-in til PS7.

--
Morten

Fra : KC

Dato : 08-12-03 12:38

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg mener endda at er Adobe selv, som saelger en RAW plug-in til PS7.
Jeg så det ikke på deres site, men glor en gang mere - tak.

Fra : Morten

Dato : 08-12-03 17:46

KC <4200slet@c.dk> wrote:

> Jeg sa det ikke pa deres site, men glor en gang mere - tak.

Blev lige helt beykymret for mn huskers generelle habitus, men det
blev ved skraekken.

<http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18433>

--
Morten

Fra : KC

Dato : 08-12-03 18:24

Morten <spam@reippuert.dk> wrote:

> <http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18433>

Fint - men åbenbart kun fra vers. 7

Kell

Fra : Villy Erichsen

Dato : 07-12-03 06:02

In article <1g5kd56.1jlixrs10flvboN%4200slet@c.dk>, KC <4200slet@c.dk>
wrote:

> Den ny Photoshop CS indeholder en plug-in:
> Camera RAW, til convertering fra div. digi-cams.
>
> Nogen der ved om den kan fås/købes separat og funker den
> mon i vers. 5.5?

Nikon leverer plug in med de kamaraer der understøtter Raw formatet -
og den fungerer i version 5.5.
Mon ikke andre kameraproducenter gør noget lignende......

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : KC

Dato : 08-12-03 12:38

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> Nikon leverer plug in med de kamaraer der understøtter Raw formatet -
> og den fungerer i version 5.5.
> Mon ikke andre kameraproducenter gør noget lignende......
Jeg har ikke set det hos Minolta - men tak.