Hyggelige barer i nærheden af Vega?
Fra : Peter G

Dato : 06-12-03 19:51

Hep.
Undertegnede og co. skal opleve Twilight Singers på Vega d. 18 januar og
for at følge stemningen, er tanken at skal der lige indtages et par enkelte
genstande inden.
Men hvilke stemningsfulde/hyggelige barer findes der egentlig i nærheden af
Vega? Vi er ovre i den mørke afdeling af alternativ/soulrock.

--
M.v.h. Peter.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-12-03 03:00

Peter G wrote:
> [...]
> Men hvilke stemningsfulde/hyggelige barer findes der egentlig i
> nærheden af Vega? Vi er ovre i den mørke afdeling af

Märkbar på Vesterbrogade ved Enghavevej (kan godt være lidt døds-Berlin
i senfirserne-agtig), Riesen eller McKlud i Oehlenschlägersgade. Der
ligger også en café på hjørnet af Enghavevej og Hedebygade, ca. 100m fra
Vega. Ellers er der masser af værtshuse og caféer i Istedgade, i kunne
jo gå ned på 'Blomsten' tror jeg det hedder, det er vist et af
Vesterbros ældste værtshuse eller noget i den retning. 'Snork', næsten
på hjørnet af Enghave plads og Dybbølsgade er også ok. Hvis det skal
være mere jydeagtigt er der Bang & Jensen, Zachs og Mama Lustra i
Istedgade.
I 'gamle dage' ville jeg straks have anbefalet Café Riga, men det er
ikke de samme der kører stedet mere.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : -V-

Dato : 07-12-03 11:42

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]
> Bang & Jensen, Zachs og Mama Lustra i Istedgade.
> I 'gamle dage' ville jeg straks have anbefalet Café Riga, men det er

'Jydeagtigt'.... LOL!

Gode forslag.

Mama Lustra lidt længere nede af Istedgade er også mørk og hyggelig.

Hvis det skal være ægte, er Postillonen et godt stykke nede af Istedgade
uovertruffen.

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-12-03 13:12

-V- wrote:

> 'Jydeagtigt'.... LOL!

Jeg kan ikke nære mig

> Gode forslag.

Tak V

Har aldrig været på Postillonen.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Peter G

Dato : 07-12-03 13:19

-V- skrev:

> Gode forslag.
>
> Mama Lustra lidt længere nede af Istedgade er også mørk og hyggelig.
>
> Hvis det skal være ægte, er Postillonen et godt stykke nede af Istedgade
> uovertruffen.

Jeg siger tak til Sune og dig for et par glimrende svar. Det kræver vist
(heldigvis) en forundersøgelse.

--
M.v.h. Peter.

Fra : -V-

Dato : 08-12-03 03:14

Peter G wrote:
> Jeg siger tak til Sune og dig for et par glimrende svar.

Du er most welcome.

>Det kræver vist (heldigvis) en forundersøgelse.

Aner jeg en invitation...?

-V-

Fra : Peter G

Dato : 11-12-03 10:14

-V- skrev:

> Du er most welcome.

> Aner jeg en invitation...?

Til en kvalitativ pubcrawl (som ikke kan lade sig gøre i dette julemåned)?
Eller koncerten? Skal du med?
Det er Greg Dulli, det er 150 kr., det er billigt. Varmt
anbefalelsesværdigt.

--
M.v.h. Peter.

Fra : hu-man

Dato : 08-12-03 13:54

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> [...]
> Istedgade.
> I 'gamle dage' ville jeg straks have anbefalet Café Riga, men det er

Märkbar kommer også med en stor anbefaling herfra. Småt sted, men kanont
hyggeligt. Jeg har aldrig været på Riesen, men det ser hyggeligt ud. Ligner
altid en privatfest i stueetagen, der er gået amok... ;)

Jacob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-12-03 15:13

hu-man wrote:
> [...]
> kanont hyggeligt. Jeg har aldrig været på Riesen, men det ser
> hyggeligt ud. Ligner altid en privatfest i stueetagen, der er gået

Ja, og så kan man købe øl i krus så store som gulvspande derinde. Hvis
man overhovedet kan komme ind!

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : hylstar

Dato : 07-12-03 13:01

Er McKluud ikke der hvor en Albani kun koster 15,-?

http://www.kandu.dk/

Fra : Van Dango

Dato : 07-12-03 14:53

Tror i virkeligheden den er helt nede på 14,-

Men så er der til gengæld osse skåret ned på både betjening og IQ hos
bartenderen...

Van D

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-12-03 15:01

Van Dango wrote:
> Tror i virkeligheden den er helt nede på 14,-
>
> Men så er der til gengæld osse skåret ned på både betjening og IQ hos
> bartenderen...

Til gengæld har de en sej Star Wars flipper

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : hu-man

Dato : 08-12-03 13:54

> Til gengæld har de en sej Star Wars flipper

Og dansen på bordene, hvis man er heldig.
Det kan også ske, at bartenderen er for fuld til at betjene, men så tager
man bare selv og lægger penge. Fedt sted!

Jacob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 08-12-03 15:13

hu-man wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Og dansen på bordene, hvis man er heldig.
> Det kan også ske, at bartenderen er for fuld til at betjene, men så
> tager man bare selv og lægger penge. Fedt sted!

lol

Har kun været der et par gange, det lyder somom jeg har noget til gode.

-Sune

--
Is this a christmas sig or an OE bug?

Fra : Alias

Dato : 07-12-03 20:27

"Peter G" <PeterG@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Undertegnede og co. skal opleve Twilight Singers på Vega d. 18 januar og
> for at følge stemningen, er tanken at skal der lige indtages et par

Suk!
Bliv dog voksen og prøv med en sodavand i stedet for!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-12-03 20:53

Alias wrote:
> "Peter G" <PeterG@despammed.com> skrev i en meddelelse

> enkelte

> Suk!
> Bliv dog voksen og prøv med en sodavand i stedet for!

Vodkanisse?

Fra : Peter G

Dato : 07-12-03 22:50

<"Alias" skrev:

> Suk!
> Bliv dog voksen og prøv med en sodavand i stedet for!

Det har jeg prøvet, men det blev jeg ikke beruset af.

At være lettere "tipsy" til en koncert med Greg Dulli er lige så nødvendigt
som en vandpistol og paraply til Rocky Horror Show.

Det er ikke decideret essentielt, men en del af ritualet.

Skal du med? Det koster kun små 150 kr (plus gebyr) og er alle pengene værd.

--
M.v.h. Peter.